anders! Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Har i det siste opplevd flere bluescreens med feilmeldingene: memory_management error. Har prøvd å tatt ut en og en RAM-brikke og kjører nå kun med den ene 512MB brikken. Allikevel får jeg den samme bluescreenen. Kan det være HK eller CPU det er noe galt med? Tenkte først på det optiske drevet men koblet ut sata ledningen men etter 5 min dukket det opp en ny bluescreen med den samme feilmeldingen. Tidspunktet når bluescreenen inntreffer varierer fra 10 sekunder til jeg starter et program inne i Windows. Lurer på om det er HK problemer. Har dessverre ingen andre RAM brikker eller HK jeg kan få testet med. Kan informere om at den RAM brikken jeg bruker nå kun er litt over en måned gammel i forhold til de andre som er fra mai. Takker for all nyttig informasjon! AndersdD Lenke til kommentar
anders! Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nå får jeg opp melding om at Windows mangler noen systemfiler og kan derfor ikke starte opp. Har akkurat fått ny HDD og prøvd med en annen også, tviler på at det er dette som er problemet. Kan det vært DVD-rommet? Trenger virkelig hjelp! Edit: Sorry bump! Var meningen å trykke rediger! Sorry! Endret 22. oktober 2007 av AndersdD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå