morra Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei, jeg kom akkurat hjem til PC-en og fant ut at den plutselig hadde lyst til å slå seg vrang. Problemet er at den ikke sender bilde til skjermen etter at Windows er starta. Den viser både det første bildet som kommer når den starter (der man kan trykke en tast for å gå inn i BIOS) og bootscreenen til Windows, men etter det ser jeg ingenting. Jeg kan også høre at alt funker som vanlig ellers med tanke på lyder fra programmene som starter. Jeg har testa både PC-skjermen og TVen som er kobla til gjennom S-Video og ingen av dem viser noe bilde. Jeg ser også bare svart skjerm når jeg logger inn på problem-PC-en via LogMeIn fra en annen maskin. Noen som har tips til hva som kan være galt? Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
riroil Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Forsøk å starte i sikkermodus. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Det funka å komme inn i sikkermodus.. Hva kan jeg gjøre nå? Vet jeg noe mer om problemet nå? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Prøv å fjerne driveren til skjermkortet. Så starter du Windows på normal måte og installerer driveren på nytt. Lenke til kommentar
morra Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk Det funka. Tror kanskje LogMeIn var synderen, så jeg fjerna det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå