Mr. Bojangles Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg mener jeg gav rundt hundrelappen for mine blanke pærer hos Mekk, de er blanke, men de lyser oransje. Da slipper man det fæle gjenskinnet. Bare litt senk og nye lykter rundt om, så har du en diskret stylet bil. Pointet med styling er jo å forbedre det originale. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Det skjer ikke så mye med focusen for tiden. Men fant meg en annen liten hobby. Kjøpt meg Fiesta Jeg fikk bilen for 3000 kr, men motoren har tatt kvelden. Ser et bilde her hvor det er et lite hull som ikke skal være der Så kjøpte jeg en mottor for 4000,- og skal sette dette sammen, så får jeg meg en billig konebil. Dette er første gang i hele mitt liv at jeg bytter en motor, så jeg er veldig spent på dette. Fikk den ut i kveld, og satt det meste over på den nye motoren, så siden jeg har fri i morgen så skal jeg prøve og sette den inn igjenn, men regner ikke med at jeg får startet den enda. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser jo bra ut det. Kan bli en billig og grei bil det. Så sant den starter og alt er fint etterpå. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Ser jo bra ut det. Kan bli en billig og grei bil det. Så sant den starter og alt er fint etterpå. Ja, det gjennstår og se, for jeg har egentlig ikke peiling på dette. Men det verste som kan skje er at det ikke går, så selger jeg alt i deler, har tapt litt penger men er mange erfaringer rikere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ser jo bra ut det. Kan bli en billig og grei bil det. Så sant den starter og alt er fint etterpå. Ja, det gjennstår og se, for jeg har egentlig ikke peiling på dette. Men det verste som kan skje er at det ikke går, så selger jeg alt i deler, har tapt litt penger men er mange erfaringer rikere Men et spørsmål. Er follo autoco i Ski du står å skrur på? Ser sånn ut i alle fall. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Men et spørsmål. Er follo autoco i Ski du står å skrur på? Ser sånn ut i alle fall. Stemmer det. jeg jobber der. Jobber på Nybil. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men et spørsmål. Er follo autoco i Ski du står å skrur på? Ser sånn ut i alle fall. Stemmer det. jeg jobber der. Jobber på Nybil. Da gjetta jeg riktig. Jobber ved Follo bil, mercedes og peugeot rett bortenfor deg da. Er du Lærling eller noe slikt der? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 29. november 2007 Forfatter Del Skrevet 29. november 2007 Da gjetta jeg riktig. Jobber ved Follo bil, mercedes og peugeot rett bortenfor deg da. Er du Lærling eller noe slikt der? Nei, er ikke lærling. Jeg er ingen ting, eller hjelpe arbeider eller noe heter det vel. Var så dum i mine yngre dager at jeg tok allmenfag i steden for mekken. Angrer nå. så har jeg ikke krav på flere år med skole og kommer ikke inn på skole igjenn. Så fant jeg at de søke folk til teknisk klargjøring på nybil på follo autoco, så jeg søkte og fikk jobb. Jeg jobber da i det minste med noe jeg liker og har lyst til og drive videre med. Skal prøve og ta fagbrevet etter hvert, men må få litt mere "kjøtt" på beda først. Så det jeg gjør nå er og betale for min egen lærdom Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 YES!!!!!!! Den startet i dag, etter bare en uke med og klø meg i hodet Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 YES!!!!!!! Den startet i dag, etter bare en uke med og klø meg i hodet bra da. Fungerer fint eller? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 YES!!!!!!! Den startet i dag, etter bare en uke med og klø meg i hodet bra da. Fungerer fint eller? Nå er alt bra med bilen, og god runde polering og vask, så registrerer jeg den over nyttår Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Herlig da. Skal den selges eller skal du ha den da? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Han skrev vel at den skulle brukes som konebil over, så vil tro han skal beholde den. Er forøvrig spent på hva som skjer med Focusen jeg Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2007 Han skrev vel at den skulle brukes som konebil over, så vil tro han skal beholde den. Er forøvrig spent på hva som skjer med Focusen jeg Ser jeg har glemt en oppdatering på Focusen: Jeg monterte tåkelys Først er det opp på bukken, da er det litt lettere og jobbe Så ser dere, dette er på baksiden av fangeren, ledninger ligger klart til og bare monteres. Da var det av med grillen, ser pen ut uten, :hammer Jeg hadde en donor fanger som jeg fikk tåkelysene fra: Og jeg måtte ta de hvite festene dere ser der og flytte over: Så satte jeg i tåkelysene, det er bare festet med en klips på innsiden, ingen skruer eller noe: Når dem var inne, så ser jeg at huff, det er jo en stor gleppe mellom fanger og lyktene, men det er vist slik det er orginalt. det vil jeg ikke ha noe av. Så jeg brukte MYE tid på og skjære ut i grillen, så jeg fikk en "ramme" rundt lyktene. Når alt dette var over så var det inn i vaskehallen for en innv og utvendig vask, og litt polering: Jeg synes tåkelyktene løften fronten veldig. Men det som er kjedelig er at de virker ikke enda Bryteren min har ikke tåkelys, så jeg må ha en ny, og denne koster ca 600 kr hos ford, og det er for mye. så vis du har en så kjøper jeg den av deg... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hva med å pelle ut en fra en donorbil på en skraphaug? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Mener å huske noen som nevnte å lakke taket svart på denne bilen tidligere i tråden. Det tror jeg kunne blitt steintøft. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sort tak, hvite sideliste og dørhåndtak, mer senk og blinklyspærer uten oransje gjenskinn. Så er du der. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sort tak, hvite sideliste og dørhåndtak, mer senk og blinklyspærer uten oransje gjenskinn. Så er du der. Sort tak???? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hva med å pelle ut en fra en donorbil på en skraphaug? Har vært på min lokale høgger, og de hadde en focus inne men den var allerede tom for deler. Sort tak, hvite sideliste og dørhåndtak, mer senk og blinklyspærer uten oransje gjenskinn. Så er du der. Blir ikke aktuelt med svart tak, eller hvite lister og dørhåndtak, men resten skal komme.. Endret 12. desember 2007 av Fribbern Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Sort tak, hvite sideliste og dørhåndtak, mer senk og blinklyspærer uten oransje gjenskinn. Så er du der. Sort tak???? Det er skamfett, høres kanskje litt sprøtt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå