AKF Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Samboeren og jeg er på utkikk etter et mini-microanlegg til stuen. Har handlet hos Hi-Fi-klubben i alle år (selvstendige forsterkere og enkeltkomponenter), men vil nå i grunnen ha et lite og kompakt anlegg som kan få plass i en bokhylle, så dårlig er de vel ikke om man betaler litt? Budsjett: 3000-4000,- Noen erfaringer og tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vil anbefale Yamaha Piano Craft E700 Der for du mye for pengene. Elementene ble orginalt laget av Seas som er en norsk produsent som produserer elementer som står i flere dyre high-end høyttalere. Lenke til kommentar
AKF Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg vil anbefale Yamaha Piano Craft E700Der for du mye for pengene. Elementene ble orginalt laget av Seas som er en norsk produsent som produserer elementer som står i flere dyre high-end høyttalere. Dette burde passe oss begge, takk! Lenke til kommentar
wikket Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du kan vurdere denon dra-f102 + dcd-f102 samt noen argon høyttalere. Det vil da koste ca 4500,- men du får et fint utseende anlegg med god lyd. Har selv forsterkeren men b&W 601 høyttalere og det fungerer bra. (Argon høyttaleren burde passe bedre egentlig) Lette høyt og lavt etter minianlegg, og for å si det sånn: bransjen (hi-fi) er talentløs. Men den inser vel om 3-4 år at det faktisk er et stort marked for det du (og jeg) etterspør. Finnes alternativer, men ikke mange som ser bra ut, og som minner om full-size anlegg bare krympet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå