Gloms Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har en PC som står nede som er tilkoblet printern og en pc (min) som er på det trådløse nettet. Problemet er at jeg ikke finner skriveren til den PC-en som står nede. Jeg har gått inn på egenskaper på skriveren og sagt at den skal deles og kalt den et navn. Men når jeg søker etter skriveren på "skrivere og telefakser" kommer den ikke opp. Hva kan jeg gjøre for å finne denne skriveren? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Noen som kan hjelpe meg eller? Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Åpne min datamaskin og skriv \\navn-på-maskin-tilkoblet-skriver. Da får du sansyneligvis opp skriveren og du kan høyreklikke på den og velge koble til eller noe sånn. Da blir skriveren installert på denne maskinen. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Evt. kan du prøve \\ip-på-maskin-tilkoblet-skriver. Ikke alltid navn fungerer 100%.... Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Åpne min datamaskin og skriv \\navn-på-maskin-tilkoblet-skriver. Da får du sansyneligvis opp skriveren og du kan høyreklikke på den og velge koble til eller noe sånn. Da blir skriveren installert på denne maskinen. åpne min datamaskin? hvor skal jeg skrive hen? prøvde å skrive \\navn inne der man kan legge til skriver på kontrollpanel, men det funka ikke. hva skal jeg gjøre da? Endret 23. oktober 2007 av Gloms Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skriv det inn på Kjør... Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Har fått det til å funke nå. Finner skriver og får printa ut, men ikke alltid. 1 av 3 ganger får jeg denne feilmeldinga: Programmet (enten word eller wordpad, uansett hva det er) lukkes og alt som er gjort siden sist lagring blir borte. Hva kan jeg gjøre for å fikse det? er det noe feil maskinene? eller er det skriver'n? Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Har fått det til å funke nå. Finner skriver og får printa ut, men ikke alltid. 1 av 3 ganger får jeg denne feilmeldinga: Programmet (enten word eller wordpad, uansett hva det er) lukkes og alt som er gjort siden sist lagring blir borte. Hva kan jeg gjøre for å fikse det? er det noe feil maskinene? eller er det skriver'n? noen som vet noe om den feilmeldinga? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ville prøvd "kom da skriver, komkomkom, kooooom da skriver." evnt hadde du ikke klart å lokka den fram med noe slikt, har du jo feks. kunnet prøvd å lokke den til deg med en godbit eller to, kanskje blekkpatroner? Gloms, det kan være skriverdriveren som kan for akkurat det problemet med at det lukker seg, slik har vi også på vårt nettverk. Hvilken type skriver var det du hadde? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hadde nesten et tilsvarende problem med min trådløse skrive. Da var det windows sin brannmur som var hore. Ex på et scenario: - La et dokument til print (ingenting skjedde) - Restartet maskin (under oppstart så printet den ut arka siden brannmuren ikke hadde aktivisert seg enda). Jeg bare la inn HP sine jalla jalla drivere inn i brannmuren så gikk det. Hvem faen lager printerdriver på 300MB!? ... Er helt på tryne. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ville prøvd "kom da skriver, komkomkom, kooooom da skriver." evnt hadde du ikke klart å lokka den fram med noe slikt, har du jo feks. kunnet prøvd å lokke den til deg med en godbit eller to, kanskje blekkpatroner? Gloms, det kan være skriverdriveren som kan for akkurat det problemet med at det lukker seg, slik har vi også på vårt nettverk. Hvilken type skriver var det du hadde? har en HP Deskjet 5600 series skriver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå