perkh Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Leter etter en kraftig bærbar PC, men den må være stille og kjølig. Gode forslag? Den skal være en desktop-erstatter, så vekt og størrelse har mindre betydning. Edit: Skjerm ingen betydning, da den er koblet på eksterne skjermer. Bruk: kontor, internett og litt bildebehandling. Spille min musikk mens jeg jobber Null spilling. Budsjett: Tja...opp til 15000. Men hvis jeg finner noe bra til rimeligere pris - helt greit! Edit 2: Har rimelig oversikt over det generelle tilbudet av bærbare - spørsmålet her blir mer: er det noen bærbare som har fått gode skussmål for å være stille? P. Endret 22. oktober 2007 av perkh Lenke til kommentar
zonko Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hva skal du bruke maskian til, hva har du i budsjett? Noe annet du ønsker av maskina du vil legge til? Skjermstørrsele 15 -17? Endret 22. oktober 2007 av zonko Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Kanskje MacBook er noe ? http://apple.no Ellers har man gode multicom bærbare da: http://multicom.no/ Endret 22. oktober 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Macbook er vel ikke særlig stille...? I hvert fall ikke sist jeg så en, og det er ikke lenge siden. IBM er stort sett ganske stille, men koster ofte mye; mer enn det smaker om man leter etter en desktop-erstatter. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 iBooken er vel ikke akkurat kjølig, men om du velger siste core2duo, t7300,t7500 eller t7700 og et onboard skjermkort, kan du ikke gjøre feil. HP 6710/6510 eller aller helst HP 8510, samt IBM thinkpad er vel trygge valg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 HP Compaq har jeg bare god erfaring med. Altså "proff"serien til HP. Thinkpad er jo også noe å snuse på, men de ligger litt over i pris. Dell har jeg lite erfaring med, og da bare med inspiron-modellene deres, så de skal jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 MacBooken til pappa er så stille som en mus. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) http://www.efront.no/index.php?option=com_...view&id=487 men finner ikkje nokon som selger den i norge. Er sikkert godt over budsjett med. Edit: efront selger vel til firma om eg ikkje les heilt feil Endret 22. oktober 2007 av Ulvestad Lenke til kommentar
Eirikii Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det finnes ikke noen ny variant av dell latitude x1? Endret 22. oktober 2007 av Eirikii Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 MacBooken til pappa er så stille som en mus. Da har han enten en gammel macbook, et kjølig rom, eller annen bakgrundsty som overdøver mackbooken. Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 thinkpad r61, et skikkelig kupp, stille som bare det, og mye billigere enn t serien... Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 MacBooken til pappa er så stille som en mus. Da har han enten en gammel macbook, et kjølig rom, eller annen bakgrundsty som overdøver mackbooken. Ny macbook, et rom med romtemp på 21-22 grader tenker jeg og ellers er det stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå