Funky-Fresh Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Noen som er lei overlegene folk? Ikke det at jeg kjenner så mange som er det mot meg men Endret 22. oktober 2007 av Bjørnebråten Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) JA! Greit med folk som tror de er gode eller best, men hater de som tror de er mye bedre enn alle andre! Endret 22. oktober 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 De som er overlegne mot meg er som regel folk jeg har lite til overs for, så det går helt fint. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ja, jeg er drittlei folk som ikke hilser på en, selv etter 13 år i samme klasse. Jeg er av sorten som pleier å stoppe og slå av en prat om jeg ser noen jeg ikke har sett på en stund, eller så for noen dager siden for den saks skyld. Men når vedkommende bare ser i bakken og later som om de ikke ser deg, da blir jeg kraftig irritert og provosert. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er lei av folk som prater for mye og tenker for lite. Foretrekker de overlegene fremfor førstnevnte. Greit nok å hilse, det er vanlig folkeskikk, men det er ikke alltid man føler for den "lille" praten. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Alltid. De fleste som er gode i sport er etter min menning de mest overlegne. Alle skulle bare brenne etter min menning. Drar ikke alle under samme kam altså Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg bruker å være overlegne mot outsiderne som gikk i klassen min på barneskolen. F.eks den feite bitcha som synger for tilvalget. Måtte hun brenne. Men møter jeg kjentfolk hilser jeg alltid, eller slår av en "chat ()". Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 trives faktisk ganske godt med overlegne folk, for jeg liker å vite at jeg er tusen ganger kulere enn dem Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jah! Hater overlegne folk! Hvertfall de gangsterne som ikke hilser og bare ser stygt på deg! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jah! Hater overlegne folk! Hvertfall de gangsterne som ikke hilser og bare ser stygt på deg! jeg lar vær å hilse på gangstere jeg Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jah! Hater overlegne folk! Hvertfall de gangsterne som ikke hilser og bare ser stygt på deg! jeg lar vær å hilse på gangstere jeg Men da er jo du overlegen mot dem ? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det som er fint er at folk som er overlegne overfor meg, kan jeg fint skyve siden. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ja, jeg er drittlei folk som ikke hilser på en, selv etter 13 år i samme klasse. Jeg er av sorten som pleier å stoppe og slå av en prat om jeg ser noen jeg ikke har sett på en stund, eller så for noen dager siden for den saks skyld. Men når vedkommende bare ser i bakken og later som om de ikke ser deg, da blir jeg kraftig irritert og provosert. Irriterer meg sinnsykt over dette jeg også. Noen ganger glad for at jeg ikke går på skole i norge. Slipper jeg denne type folk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Dere er bare sjalu alle sammen... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sjalu for at folk er overlegne, ja. Makes sense. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå