NozG Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Skriver for en venn som har problemer. Har problemer med å connecte med ventrilo/teamspeak men jeg kan snakke med folk over skype, battlenet, (warcraft3 over internet) alle mulige typer multiplayer games på nett, games over msn osv.. Jeg har åpnet veldig mange porter men det fungerer forsatt ikke. Har wired internett ikke trådløs. Jeg hadde kjøpt ny laptop med windows vista operativsystem. Alt virket fint helt til jeg merket at alt det ovenfor ikke fungerer. Jeg har prøvd diagnose and repair og det fikset problemet men etter c. 20min var det samme problemet tilbake. Jeg prøvde diagnose and repair igjen men jeg beskjed av windows ikke finner noe feil. Hadde vært fint om noen kunne hjelpe til / komme med noen råd om hva jeg kan gjøre takk på forhånd Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det første jeg ville sjekka var ihvertfall om det er en brannmur eller noe som står å sperrer. Det skal ikke være nædvendig at dere åpner porter så lenge dere ikke kjører server. Får han tilkobling med andre dataer? Viktig å luke ut om det er på dataen eller nettverket feilen ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå