Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Bare husk, passord og ingen VAC. Men jeg tror det er mulig å være 2 på samme steam kontoen samtidig, men jeg er da ikke sikker. *Jeg tar ikke ansvarlighet for ting som kan skje* edit: Kall den diskusjon.no eller noe. Har vært noe styr med hva vi har fått lov til å kalle serverene som vi opretter her. Gamer.no skulle vi helst ikke bruke, siden de ikke har noe med serveren å gjør. Diskusjon.no er derimot et forum, og jeg synes da å huske at det var greit å bruke Passord velger du selv, bare husk å legge det ut her Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Wohoo, da var jeg klar for å spille! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Blir med nå eg og sitetr og venter her nå. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Alle sitter og venter Neida.. den kommer nok opp snart, eller hva teletubbiekid? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ehm... vel, jeg klarte å trykke på "åpne" i stedet for "lagre" i Firefox, så når den var ferdig og jeg åpna zip.filen fjerna jeg den fra Firefox Nedlastninger. Er på 48% på nytt nå... men hvis noen andre vil sette opp server så værsågod... sorry ass. Er på 92% nå. edit: Hvor er det jeg skal unzippe filene a? Er greit å vite det så jeg er klar med en gang filen er ferdig nedlastet. Endret 22. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Foresten her jeg "MacGyver" ingame! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) yarr.. Vi klarer å vente.. De som ikke har vært innom toturial, gjør det! Edit: Nå begynner jeg å bli litt rastløs her.. Har det stoppet opp eller er det steam problemer? Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Kan dessverre ikke bli med bare stryk meg fra lista EDIT: Jeg kan bli med en annen gang, men ikke nå. Endret 22. oktober 2007 av andi_c Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Nå begynner jeg å bli litt rastløs her.. Har det stoppet opp eller er det steam problemer? Downloaden er på 99%... Vi kan evt. ta en ny runde imorra også da, med litt flere folk. Da får de som ikke vet om det litt mer forvarsel i tillegg, og vi kan holde på fra tidligere på dagen. Snart ferdig! Endret 22. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Supert! Da vet vi ihvertfall hvor vi står! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er med setter på dl nå o0 Dl gikk jo übersakte. Finnes det en torrent eller noe? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ikke som jeg vet, men jeg har da ikke sjekket heller da. Det bruker vanligvis å stå der da, men sjekk piratbukta eller det lille novaet edit: jeg fant ikke noe Teletubbiekid: Vi spiller når vi vil, kan og har over 4 personer! Det er selvsagt morsommere når det er mange, men det er fortsatt hysterisk med få også Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Får bare 20kb/s her.... -.- Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Henger meg på, er det greit eller? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Henger meg på, er det greit eller? selvsagt, navnet ditt blir hengt opp på førstepost, så vet vi sann ca hvem som spiller, og hvor mange Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Lagde Hamachi-server istedet. Fikk ikke til SDK. Server: diskusjon.no hidden Passord: per Hvis jeg da lager en LAN-server på min stasjonære i Hidden: Source vanlig mod, ikke Source Dedicated Server, kan dere da joine min LAN-server via Hamachi da? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg heter TronDoZY ingame ^^ Hvis noen gidder å gi en IP når server er ferdig hostet, så hadde jeg stor kost meg Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg kommer til å hete Akidon når jeg en gang blir ferdig med install... Ah en av de andre dl sidene var MYE raskere. Endret 22. oktober 2007 av Akidon Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 skal vi prøve da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jau. men hadde vert fint med en IP eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå