Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] Vi spiller: The Hidden! (Source, HL2-mod)

Anbefalte innlegg

Bare husk, passord og ingen VAC.

Men jeg tror det er mulig å være 2 på samme steam kontoen samtidig, men jeg er da ikke sikker. *Jeg tar ikke ansvarlighet for ting som kan skje*

edit:

Kall den diskusjon.no eller noe. Har vært noe styr med hva vi har fått lov til å kalle serverene som vi opretter her. Gamer.no skulle vi helst ikke bruke, siden de ikke har noe med serveren å gjør. Diskusjon.no er derimot et forum, og jeg synes da å huske at det var greit å bruke

Passord velger du selv, bare husk å legge det ut her ;)

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehm... vel, jeg klarte å trykke på "åpne" i stedet for "lagre" i Firefox, så når den var ferdig og jeg åpna zip.filen fjerna jeg den fra Firefox Nedlastninger. :ermm: Er på 48% på nytt nå... men hvis noen andre vil sette opp server så værsågod... sorry ass. :dontgetit:

Er på 92% nå.

edit: Hvor er det jeg skal unzippe filene a? Er greit å vite det så jeg er klar med en gang filen er ferdig nedlastet.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli litt rastløs her.. Har det stoppet opp eller er det steam problemer?

Downloaden er på 99%...

Vi kan evt. ta en ny runde imorra også da, med litt flere folk. Da får de som ikke vet om det litt mer forvarsel i tillegg, og vi kan holde på fra tidligere på dagen.

Snart ferdig! :fun:

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Ikke som jeg vet, men jeg har da ikke sjekket heller da.

Det bruker vanligvis å stå der da, men sjekk piratbukta eller det lille novaet ;)

edit: jeg fant ikke noe :(

Teletubbiekid:

Vi spiller når vi vil, kan og har over 4 personer! ;)

Det er selvsagt morsommere når det er mange, men det er fortsatt hysterisk med få også

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...