Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Ja! Som emnetittel sier, her "spiller" vi hidden. Det vil si, vi trenger folk, og en server. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare for å få sagt det:-ALLE kan være med, alt du trenger er en brukendes maskin og en kopi av Half life 2 -Ingen juksing! Jeg ser helst at VAC er av, fordi jeg sitter på et internat, og her har det seg slik at det funker IKKE med VAC servere i noen slags spill -Ja, vi kan bruke hamachi om det er noen ønsker! -Tilbake til maskinen og det: Du bør ha en "respektabel" linje. Vi vil ikke ha noe hakking (til dere som ikke forstår, så betyr hakking "lagg"/"laggzors") Om du har en bra linje, men opplever alikevel at spillet hakker, så still in "raten" din. Det gjøres med kommandoene cl_updaterate 80 og cl_cmdrate 80. Eventuelt rate (ja, bare rate, uten noen forkommando), og prøv deg frem mellom rate 20000, rate 25000 og rate 30000 -Har du HL2, men ikke hidden? http://www.hidden-source.com/ -Vi trenger noen folk. minst 4-5 stykker. Jo flere, jo bedre! -Vi trenger server. Siden min maskin er en laptop, uten fantastiske "specs", så vil jeg helst unngå å sette opp Så, hvem er med? (post ingame namn, så vi vet hvem dere er) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Desse har vi med: Petersk91 - Ingame namn = Pesko Skogslik - Ingame namn = Nidhogg Tomfu - Ingame Namn = *Ukjent* andi_c - Ingame namn = LordLoss Teletubbiekid - Ingame namn = -=teletubbiekid=- HenrikTheGuitar - Ingame namn = Macgyver Akidon - Ingame namn = Akidon Trondozy - Ingame namn = trondozy Eplekaka88 - InGame = Rofferud Teletubbiekid satt opp server kvelden 22. oktober. Vi trenger step-ins til server, om han ville slutte, eller en dag ikke skulle kunne om det er stor interresse for å spille Edit: Kan moderator flytte denne til riktig forum? Glemte at det var et modifikasjon spørsmål.. Eller går det greit her i HL kategorien? Endret 23. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 kan bli med eg men vilken av dem skal eg laste ned for og få Hidden? er jo bare server ting man laster ned fra den linken din :S Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Herregud, det går an å bla litt ned på siden. http://www.hidden-source.com/downloads/HSB4b-full.exe Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Tomfu, er du også med? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jau da, er med jeg. Og angående server, så kan vi vel bare kapre en tom en? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Man finner ikke tomme usikrede VAC servere. Pokker, hvorfor kan man ikke gjøre noe med det vac tullet her på skolen da? *sukk* Ta med ingame namn om dere vil bli med Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Mitt ingame navn blir Nidhogg når eg har instalert det. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg blir med snart, må laste ned på nytt:( Lastet ned feil versjon forrige gang. Ingame navn: LordLoss Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvordan starter eg dette da? har instalert det nå. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Når skal dere spille? Er med hvis dere ikke begynner før rundt 22.00. Ingame: -=teletubbiekid=- Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Åpne steam, finn "mine spill"/"my games", trykk på hidden Og du er inne Kom igjen, jeg vet det er flere som har lyst å bli med.. Og vi tar en prøverunde klokken 10. Dra med dere vennene deres Da er vi forresten 5 stykker, men vi mangler server. Hvem kan sette opp en server? Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det er ikkje der :S kansje eg har instalert feil? Edit: Der funka det Endret 22. oktober 2007 av Skogslik Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Det er ikkje der :Skansje eg har instalert feil? Edit: Der funka det Gå gjennom treningsbiten. Den er nyttig! Gjerne flere gangen på I.R.I.S (de vanlige folkene som har gæver). Edit: Kanskje en begrunnelse hadde vært nyttig :S Grunnen til at du burde gå gjennom treningsbiten flere ganger særlig på IRIS er at du bør prøve våpenene, og gjerne tillegsutsyret til våpenene (laser, lommelykt, adrenalin sprøyte osv) Hidden kan du liksom starte, og bruke lang tid på. Det er det samme hele tiden, men det er da vanskelig (jeg liker en utfordring) Men skal noen av oss sette opp en server da, så vi får trene litt. De fleste her er vel ferske (jeg har spillt det før.. sist gang for 6 måneder siden). Ikke noe hardcore gaming, men litt lettere trening, kontroller og taktikk Endret 22. oktober 2007 av Petersk91 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det en tapper sjel som vil sette opp server? Og hvem er med nå for tiden så vi kan ta noen runder til ca 22:30-23:00 (eller ut om ønsket) Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg kan sikkert være med på denne spillinga.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 passer fint for meg i 23.00 tiden Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Da får jeg spille en halvtime (pokker). Ja, du hadde rett, internatregler! "Internetten stenges klokken halv tolv".. Heldigvis skal den bli utsatt nå snart Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg sitter og laster ned Dedicated Server Files nå, er på 94%, ca 1 minutt igjen. Har tenkt til å bruke laptopen som server, sitter her på den stasjonære. I følge HW-speedometeret har jeg 3420 kbit/sekund nedlastningshastighet og 533 kbit/sekund opplastningshastighet. Er det bra nok? Endret 22. oktober 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Den ser egentlig grei ut! Online eller hamachi? Folkens, lad våpenene! Vi starter snart.. Bless your bullets! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2007 Et lite spm; må jeg ha 2 forskjellige steam-brukere når jeg skal ha en pc til å hoste server og en til å spille på? Siden hvis jeg trenger det må jeg få låne broren min sin bruker til laptopen. Og det blir Online-server forresten, har ikke Hamachi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå