Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[PC] Vi spiller: The Hidden! (Source, HL2-mod)

Anbefalte innlegg

Ja! Som emnetittel sier, her "spiller" vi hidden. Det vil si, vi trenger folk, og en server.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Bare for å få sagt det:

-ALLE kan være med, alt du trenger er en brukendes maskin og en kopi av Half life 2

-Ingen juksing! Jeg ser helst at VAC er av, fordi jeg sitter på et internat, og her har det seg slik at det funker IKKE med VAC servere i noen slags spill

-Ja, vi kan bruke hamachi om det er noen ønsker!

-Tilbake til maskinen og det: Du bør ha en "respektabel" linje. Vi vil ikke ha noe hakking (til dere som ikke forstår, så betyr hakking "lagg"/"laggzors") Om du har en bra linje, men opplever alikevel at spillet hakker, så still in "raten" din. Det gjøres med kommandoene cl_updaterate 80 og cl_cmdrate 80. Eventuelt rate (ja, bare rate, uten noen forkommando), og prøv deg frem mellom rate 20000, rate 25000 og rate 30000

-Har du HL2, men ikke hidden? http://www.hidden-source.com/

-Vi trenger noen folk. minst 4-5 stykker. Jo flere, jo bedre!

-Vi trenger server. Siden min maskin er en laptop, uten fantastiske "specs", så vil jeg helst unngå å sette opp

Så, hvem er med? (post ingame namn, så vi vet hvem dere er)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Desse har vi med:

Petersk91 - Ingame namn = Pesko

Skogslik - Ingame namn = Nidhogg

Tomfu - Ingame Namn = *Ukjent*

andi_c - Ingame namn = LordLoss

Teletubbiekid - Ingame namn = -=teletubbiekid=-

HenrikTheGuitar - Ingame namn = Macgyver

Akidon - Ingame namn = Akidon

Trondozy - Ingame namn = trondozy

Eplekaka88 - InGame = Rofferud

Teletubbiekid satt opp server kvelden 22. oktober. Vi trenger step-ins til server, om han ville slutte, eller en dag ikke skulle kunne om det er stor interresse for å spille

Edit: Kan moderator flytte denne til riktig forum? Glemte at det var et modifikasjon spørsmål.. Eller går det greit her i HL kategorien?

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åpne steam, finn "mine spill"/"my games", trykk på hidden

Og du er inne

Kom igjen, jeg vet det er flere som har lyst å bli med.. Og vi tar en prøverunde klokken 10. Dra med dere vennene deres

Da er vi forresten 5 stykker, men vi mangler server. Hvem kan sette opp en server?

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar
Det er ikkje der :S

kansje eg har instalert feil?

Edit: Der funka det :D

Gå gjennom treningsbiten. Den er nyttig! Gjerne flere gangen på I.R.I.S (de vanlige folkene som har gæver).

Edit:

Kanskje en begrunnelse hadde vært nyttig :S

Grunnen til at du burde gå gjennom treningsbiten flere ganger særlig på IRIS er at du bør prøve våpenene, og gjerne tillegsutsyret til våpenene (laser, lommelykt, adrenalin sprøyte osv)

Hidden kan du liksom starte, og bruke lang tid på. Det er det samme hele tiden, men det er da vanskelig :D (jeg liker en utfordring)

Men skal noen av oss sette opp en server da, så vi får trene litt. De fleste her er vel ferske (jeg har spillt det før.. sist gang for 6 måneder siden).

Ikke noe hardcore gaming, men litt lettere trening, kontroller og taktikk

Endret av Petersk91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...