Gå til innhold

Mass Effect har gått gull!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva mener dere jeg bør gjøre hvis jeg vil ha mass effect så fort som mulig, bør jeg gå i butikken å kjøpe det eller er det mulig at jeg får det en dag tidligere hvis jeg bestiller fra en norsk side? I såfall vet dere hvilken som er raskest?

 

Kommer litt an på hvor du bor.

Det er en del nettbutikker som får inn spillene og sender de slik at de ligger i postkassen din 1-2 dager før.

Dette skjer ganske ofte. Det er allikevel litt risky, det kan være posten fucker det til eller noe annet slikt skjer...

 

- www.absoluttspill.no er ofte veldig raske med levering.

 

Går du for å plukke opp spillet over disk må du nok nøye deg med å vente til lansering. Eller du kan gamble på å finne en butikk som selger spillet tidlig (halo 3 - Expert f.eks) og kjøpe det der.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Er du student så er du student!

 

Men du må vel legge med ett studentkort eller noe som beviser at du er "Student"

 

Selv vil jeg rose Absoluttspill opp i skyene! Jeg bestillte halo3 lørdagen, de sendte det på mandagen (kongsberg - Ålesund) å jeg fikk det tirsdag klokka 10:30 i posten.....Dagen før release! Helt konge!

 

Jeg kommer nok alltid til å benytte meg av Absoluttspill.no når jeg forhåndsbestiller spill!

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Gjelder for alle studenter ja. Rabattkortet følger med de fleste skoledagbøker. Jeg vet at man kan forhåndsbestille via nett, men kan man det på butikken også?

 

Er det flere steder som selger CE?

 

Thomas_H: ja man kan kun bruke rabattkort i butikken. Jeg tenkte å forhåndsbestille i butikken. Så plukker jeg det opp på releasedagen.

 

Var innom Platekompaniet, det gikk ikke an å forhåndsbestille.

Endret av Zuluzion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...