Gå til innhold

Mass Effect har gått gull!


MindTooth

Anbefalte innlegg

Spacefarers Rejoice! Mass Effect Goes Gold, Limited Collector's Edition and Exclusive Pre-Order Bonus Disc Unveiled

 

Fans of this year's hottest RPG - available exclusively on Xbox 360 - can get their hands on unique and collectible content by pre-ordering Mass Effect at participating U.S. retailers

 

Kilde: BioWare

Endret av MindTooth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i at antall spill som slippes nå er alt for høyt, men dette spillet kommer i grevens til for mitt vedkommende :)

Jeg går vel mer eller mindre med et snev av angst og venter på dagen mine forventninger må stå til rette for Mass Effect.

Det er dessverre sånn at jeg nesten forventer en opplevelse av en annen verden, og fallhøyden har gått fra noe tilsvarende mitt fall fra balkongen vår i 4.etasje til et fallskjermhopp...uten fallskjerm.

Lenke til kommentar
Brenne skolebøker, droppe ut av studier, bli fattig og få snylte på sosialen. Dette spillet kommer til å ødelegge meg så skal holde meg unna det til rundt 16 desember:D

 

Det blir jeg også tvunget til dessverre. Siste eksamen 16. Desember. Kommer til å kjøpe Mass Effect som en gave til meg selv den dagen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...