MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Spacefarers Rejoice! Mass Effect Goes Gold, Limited Collector's Edition and Exclusive Pre-Order Bonus Disc Unveiled Fans of this year's hottest RPG - available exclusively on Xbox 360 - can get their hands on unique and collectible content by pre-ordering Mass Effect at participating U.S. retailers Kilde: BioWare Endret 23. oktober 2007 av MindTooth Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Konge! Har vært altfor mange utsettelser av de spillene jeg har ventet på, så endelig får jeg noe jeg gleder meg til:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 OT slettet. Hold dere til emnet. Birger Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hehe, fjernet du innlegget til audi_a8? Likte den kommentaren Uansett, gledelig å se at spillet er i rute ja, selv om det blir så alt for mye spill som slippes i disse dager Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den kommende måneden kommer til å bli l-a-n-g. Skulle ønske BioWare kunne gi oss muligheten til å laste ned spillet via Live elns. For oss som driter i ekstrating, bonusdiscer, ikke trenger markedsføringen og som kun vil spille spillet. I've waited so long... Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Enig i at antall spill som slippes nå er alt for høyt, men dette spillet kommer i grevens til for mitt vedkommende Jeg går vel mer eller mindre med et snev av angst og venter på dagen mine forventninger må stå til rette for Mass Effect. Det er dessverre sånn at jeg nesten forventer en opplevelse av en annen verden, og fallhøyden har gått fra noe tilsvarende mitt fall fra balkongen vår i 4.etasje til et fallskjermhopp...uten fallskjerm. Lenke til kommentar
patham Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Brenne skolebøker, droppe ut av studier, bli fattig og få snylte på sosialen. Dette spillet kommer til å ødelegge meg så skal holde meg unna det til rundt 16 desember:D Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ÅHHHH! Fy f*en så digg!! Gleder meg sykt. Eneste kjipe er at det er en måned igjen til vi får spilt det Kjipt at det bare må ligge på lagere i en par uker før vi får lov til å nyte det. Ja, jeg sa nyte det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Brenne skolebøker, droppe ut av studier, bli fattig og få snylte på sosialen. Dette spillet kommer til å ødelegge meg så skal holde meg unna det til rundt 16 desember:D Det blir jeg også tvunget til dessverre. Siste eksamen 16. Desember. Kommer til å kjøpe Mass Effect som en gave til meg selv den dagen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sweet, siste skoledag er dagen etter ME kommer... Me like Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Endelig, gleder meg sinnsykt. Bare synd spillet kommer "midt i" eksamensrushet. Collector's Edition er selvsagt bestilt for lengst. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Collector's Edition er selvsagt bestilt for lengst. Fra hvor? Absolutt Spill har bare den ordinære versjonen... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så jævla bra vurderer å ha Mass Effect Skal nok bestille dette soon... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Allereie bestillt og betalt. Dette blir stort. Eg har gleda meg i snart 2 år no. Har vært innom masseffect.com ca kvar dag, og kost meg på foruma deira, som både utviklarar og produsentar har vært aktive i. Dette spelet blir stort. Eg tel dagar. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sisite eksamen er heldigvis 23 november, og så er det juleferie. Kommer til å kose meg skikkelig med alle de gode spillene som kommer. Beste juleferien på lenge! Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er det noen som vet om collector's edition blir tilgjengelig i Norge? Jeg kjøper så å si aldri slike versjoner, men for dette spillet har jeg virkelig lyst å få den ultimate versjonen. Til og med en Mass Effect faceplate ville jeg ha kjøpt hvis det var mulig.... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bestilte CE fra Zailor siden de var billigst. 649,- Lenke til kommentar
eliph Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Xboxen blir tatt med hjem i juleferien det året her! Skal spilles mass-effect 24/7! Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva mener dere jeg bør gjøre hvis jeg vil ha mass effect så fort som mulig, bør jeg gå i butikken å kjøpe det eller er det mulig at jeg får det en dag tidligere hvis jeg bestiller fra en norsk side? I såfall vet dere hvilken som er raskest? Lenke til kommentar
Veni Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Får håpe xbox`en kommer hjem fra reprasjon før 23. da ... Endret 22. oktober 2007 av loyd-loyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå