colakork Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 ..vi menn har jo brystvorter, uten at det har særlig mye for seg. Har andre dyr og det? F. eks okser? Eller hunder? er forresten dama som lurte... hu er blond... Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har selfølgelig bryster, men om det heiter bryster på katter det vet jeg ikke. Du har jo sett sånn 5-6 hundevalper få mat fra moren Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hunder har da i alle fall det. Regner med at de fleste pattedyr har det på en eller annen måte, uten at jeg er sikker. Har selfølgelig bryster, men om det heiter bryster på katter det vet jeg ikke. Du har jo sett sånn 5-6 hundevalper få mat fra moren Han snakker om nok om hankjønn. Endret 22. oktober 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 er forresten dama som lurte... hu er blond... Sier dem alle... Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 [Off-topic] Haha, trur Neppe har et poeng [/Off-Topic] Anyway, synst jeg husker å ha vert borti hankjønn hunder med brystvorter? Kan det stemme? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Har du vært borti dem? Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har du vært borti dem? Vet ikke med dei, men har hørt at hunder å bli klødd / kilt på magen Lenke til kommentar
colakork Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Okey, nei, skjønner. Jeg er en meget syk person, så jeg forestilte meg en person (deg), fundere over om niplene til hanhunden som sov ved bena dine ble stive hvis du sugde på dem. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Haha, mye rart folk kan snakke om! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg skulle likt å tatt en nippletwist på en sinna okse Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Unødvendige kommentarer også kjent som spam er fjernet. Snorre Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Jeg skulle likt å tatt en nippletwist på en sinna okse BLODPUPP! Endret 22. oktober 2007 av MrUrge Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vi mennesker starter visstnok alle som jenter når vi starter å utvikle oss inne i mammas mage. Derfor har vi gutter brystvorter, tross at vi ikke kan bruke dem til noe artig Med dyr vet jeg ikke Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Snedige ting du lurer på v2 ---> Sikker på at simen1 har peil på sånt. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 katten min er hankjønn og har "nippler" Lenke til kommentar
OrdinaryStory Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som har en okse hjemme som de kan sjekke på? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nipple er uinteressant. Det som derimot er interessant: Har hunder navle? Lenke til kommentar
colakork Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Vi mennesker starter visstnok alle som jenter når vi starter å utvikle oss inne i mammas mage. Derfor har vi gutter brystvorter, tross at vi ikke kan bruke dem til noe artig Med dyr vet jeg ikke Et spørsmål angående dette, jeg har og hørt at hvis man "melker" lenge nok, vil det til slutt komme melk. Altså ammende menn. Er dette sant, eller en myte? Og hvor mange gutter, etter å ha lest dette, prøver dette? edit: kanskje noe for Mythbusters? Endret 23. oktober 2007 av colakork Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Rent teoretisk ville jeg da tro at det ikke er mulig. Og her skal jeg tillate meg selv å quote wikipedia, "While the mammary glands that produce milk are present in the male, they normally remain undeveloped". Det vil si at det som produserer melk hos damene som oftest ikke er utviklet hos menn, og dermed vil de aller fleste menn ikke kunne produsere melk. Så de færreste menn kan gjøre dette, og myten sier jo at alle skal kunne det. Men man skal ikke se bort ifra at det finnes menn med "genfeil" som produserer melk og dermed kan amme. Det finnes jo så mye rart i verden. Lenke til kommentar
fox Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Nipple er uinteressant. Det som derimot er interessant: Har hunder navle? Nei, naturligvis ikke... De blir ikke født det samme måte som oss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå