jahas Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hver gang jeg ser en polskregistrert bil får jeg en uutholdelig trang til å tisse på den.... andre som også føler det sånn? Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er sikkert andre som deler din fetisj ja.. Har du snakket med helsepersonell ang. problemet ditt? Det finnes sikkert hjelp å få Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Får lyst og polere ("polish") min egen bil når jeg ser en polskregistrert bil. Endret 22. oktober 2007 av Chrisjs Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 :!: dette fikk meg til å le i noen minutter.... hehe tulling.... helsepersonell er ordet:P Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hver gang jeg ser en polskregistrert bil får jeg en uutholdelig trang til å tisse på den.... andre som også føler det sånn? Det er helt sikkert mange andre uopplyste rasister du kan snakke med angående dette. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Åssen ser man at en bil er polsk? Po lakken :!: oki den var blaut og dårlig Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Åssen ser man at en bil er polsk? Po lakken :!: oki den var blaut og dårlig den var så dårlig at jeg måtte le :!: Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Åssen ser man at en bil er polsk? Po lakken :!: oki den var blaut og dårlig haha, du disser meg... hahahhahaha. unskyld at jeg ler hørt om skilter Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Åssen ser man at en bil er polsk? Po lakken :!: oki den var blaut og dårlig haha, du disser meg... hahahhahaha. unskyld at jeg ler hørt om skilter dissa deg ikke skulle liksom være en vits Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hver gang jeg ser en polskregistrert bil får jeg en uutholdelig trang til å tisse på den.... andre som også føler det sånn? Hvis du drar til Polen så tror jeg du blir kurert eller tatt for blotting i løpet av noen minutter. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Åssen ser man at en bil er polsk? Po lakken :!: oki den var blaut og dårlig haha, du disser meg... hahahhahaha. unskyld at jeg ler hørt om skilter dissa deg ikke skulle liksom være en vits ok my mistake Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hver gang jeg ser en polskregistrert bil får jeg en uutholdelig trang til å tisse på den.... andre som også føler det sånn? Det er helt sikkert mange andre uopplyste rasister du kan snakke med angående dette. Rasist? Går det an å være en bilrasist? hmmmm.... Går det på farge? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hver gang jeg ser en polskregistrert bil får jeg en uutholdelig trang til å tisse på den.... andre som også føler det sånn? Det er helt sikkert mange andre uopplyste rasister du kan snakke med angående dette. Rasist? Går det an å være en bilrasist? hmmmm.... Går det på farge? Har du lyst til å pisse på en...: Svart bil = Rasist Gul bil = Rasist neida....tuller;) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Uten polakker hadde mye stoppet opp siden de tar jobbene TS ikke vil ha der han løper rundt og pisser som en annen hannhund. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan ikke se at denne tråden har livets rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg