boyom Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bruker PC-en hver dag og har en 19" CTR flatskjerm. Spiller World of Warcraft daglig og skulle gjerne hatt en bedre skjerm å se på. Har sett en del på skjermer til over 2000 lappen. Ser etter en pen skjerm å spille med og avslappende. Vet ikke hva som er best med 19" eller 20" men ser gjerne at jeg får noen tips. Ca max pris på 2500kr, men ikke mye mer. Håper på pene svar, linker og tips er velkommne. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hallo Boyom Her på jobben så sitter jeg framfor 2stk Samsung SyncMaster 913n flatskjermer. 19" seff. fordelene er at du ikke blir sliten av å se på de flere timer i strekk som du kan få fra andre skjermer. Lenke til kommentar
Daggis Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Skal selv kjøpe meg en 22" samsung. I den priskategorien du nevner bør du sjekke ut ASUS sin 22" som er på ukas tilbud på netshop. http://netshop.no/aspx/nyhetsmail.aspx Lenke til kommentar
boyom Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for tips. Tror jeg går for 19", visst 20+ blir mer slitsomt for eynene. Kan blir ganske mange hektiske timer forran PC-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå