Stian0 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Sitter å vurderer hvilket spill som skal bli mitt tredje til xbox 360, og har sett litt på GRAW 2.. Jeg er en stooor fan av online multiplayer krigsspill på konsoll! Noen som kan dele sine erfaringer med GRAW2? Hvordan det er singleplayer/multiplayer osv (Og om noen har spilt SOCOM serien på PS2, ligner GRAW på den serien? eller er graw/socom bedre ) Endret 22. oktober 2007 av Stian0 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synes GRAW2 er et kjempegodt spill, liker du taktisk action i 3. person er det et klokt valg. Når det er sagt, så mener jeg at du heller bør se på Rainbow Six: Vegas, det ligner veldig egentlig, bare at det er 1. person og føles bare mye bedre rett og slett. Multiplayeren er soleklart best i R6, single playeren er litt bedre i GRAW2. IMO Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 GRAW 2 er et alle tiders spill, men om du vil ha online er det liten vits da dette aldri slo godt an, og det er få som spiller det nå. Vent litt så kjøper du CoD 4 som kommer om 2-3 uker, den 9. november. Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Ah okey, om det er få som spiller online venter jeg nok til COD4 kommer. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Siden det nå kommet en co-op pakke til GR:AW 2, er det å anbefale. Kan kjøpe det billig her: http://www.videogamesplus.ca/product_info....9ae627a21d850a0 Birger Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Selv om graw 2 aldri slo helt an har det en solid multiplayer del. Men som Boffen sier så blir cod4 noe helt for seg selv. Etter å ha spilt betaen er det ingen tvil om at det har den beste multiplayerdelen så langt på 360. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg var tatt helt av stormen når jeg spilte Halo3 betaen. Tenkte med meg selv at fytte grisen Halo3 MP kommer til å knuse alt når det kommer! Men så kom det ett friskt pust inn på banen! COD4 betaen. Jeg var frelst! Dette er det beste og mest actionfylte spillet jeg har prøvd online til nå på 360. Jeg er sikker på at det kommer til å toppe alt som heter onlineplay framover! jeg kommer nok ikke til å bruke tid på noe annet spill hele vinteren! Ja jeg vet det kommer store spill som Mass Effect. Jeg kommer nok til å kjøpe deg for å få litt avveksling, men COD4 er bare helt enormt! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Til trådstarter: det er nok ikke noe online-miljø å snakke om i GRAW2, men single-player kampanjen er så definitivt verdt pengene det koster å plukke det opp fra billig\brukt-hylla. Opplevelsen min av sp-delen var jevnt høy kvalitet, med noen sinnsvake stemnings-"topper" a la Black Hawk Down. Så hvis du vil ha noe kult å kose deg med i ukene frem til COD4 så.... Lenke til kommentar
Stian0 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Sparer heller de få pengene jeg har til COD4 kommer! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Gjør det. Så kjøper du heller samlerutgaven Birger Siden tråden er løst, stenges den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg