¤vekst¤ Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) EDIT: Jeg spør her i stedet for "annet om hardware". Her er det flere folk. Jeg fikk en ny PC av komplett.no for litt siden. Den måtte jeg sende tilbake fordi restartet seg selv konstant. Den kom inn i windows og restartet seg selv uanmeldt. jeg fikk også noe dll. feil. Komplett sa det var hovedkortet, så den ble sendt inn. etter over en måned med venting, måtte jeg lever den tilbake dagen etter ejg fikk den... Jeg gruer meg til jeg får en "fikset " tilbake... En annen ting. Det skal ikke være noe problem å kjøre spill og programmer etter første oppstart. Må PC-en "kjøres" inn? Endret 22. oktober 2007 av AndySimmons Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Lignet på en annen tråd der en ventet over en mnd før de i det hele tatt begynte å se på maskinen som han måtte sende tilbake. "Omorganisering" forklarte de det med Dll-filer er systemfiler, så det kan jo også "bare" være feil på dvd under installasjon. Men det vet vel Komplett bedre enn meg. Håper jeg Du fikk vel kanskje PC`n med Windows ferdig installert? Diverse drivere må også installeres, hvis de ikke allerede har gjort det også. Men en oppdatering kan uansett lønne seg hvis det ikke er aller nyeste software på de cd`ene som følger med pakken. Det pleier å være én cd med diverse drivere til hovedkort også en driver til skjermkort. Når det er installert er det bare å kjøre på. Du trenger ikke "varme opp", for å si det sånn. Hvis det var det du tenkte på da Det er en maskin, ikke en langrennsløper Edit: om det skulle være ønskelig, du har rett til å heve det kjøpet der. Endret 22. oktober 2007 av cheeba33 Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Lignet på en annen tråd der en ventet over en mnd før de i det hele tatt begynte å se på maskinen som han måtte sende tilbake. "Omorganisering" forklarte de det med Dll-filer er systemfiler, så det kan jo også "bare" være feil på dvd under installasjon. Men det vet vel Komplett bedre enn meg. Håper jeg Du fikk vel kanskje PC`n med Windows ferdig installert? Diverse drivere må også installeres, hvis de ikke allerede har gjort det også. Men en oppdatering kan uansett lønne seg hvis det ikke er aller nyeste software på de cd`ene som følger med pakken. Det pleier å være én cd med diverse drivere til hovedkort også en driver til skjermkort. Når det er installert er det bare å kjøre på. Du trenger ikke "varme opp", for å si det sånn. Hvis det var det du tenkte på da Det er en maskin, ikke en langrennsløper Edit: om det skulle være ønskelig, du har rett til å heve det kjøpet der. Ja, jeg har sendt den tilbake, så får se om den fungerer fint når den kommer igjen. Alle programmene som fulgte med var installert. Lyd, grafikk og hovedkort. Off-topic: Jeg fikk også med to like spill. Noe jeg ikke hadde bestilt. To kopier av samme spill altså. Rart. Drivere kan jeg vel laste ned på nett? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Spill pleier av og til å følge med skjermkortet, som en liten "ekstra takk" fordi du valgte akkurat det kortet. To kopier var ikke verst, og betyr vel da "mange takk, tusen takk!" Drivere finner du på nett ja, så det er ingen problem. Håper maskinen funker når den kommer, gyselig irriterende det der! Lenke til kommentar
¤vekst¤ Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Spill pleier av og til å følge med skjermkortet, som en liten "ekstra takk" fordi du valgte akkurat det kortet. To kopier var ikke verst, og betyr vel da "mange takk, tusen takk!" Drivere finner du på nett ja, så det er ingen problem. Håper maskinen funker når den kommer, gyselig irriterende det der! Jeg har ikke ord for hvor irritrende det er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå