dan83 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hei fikk min acer 5613 i dag, men må si jeg er litt skuffet over film kvaliteten(klipp av traliere osv) og lyd kvaliteten, er veldig lav maks lyd!? Er det noen som vet hvorfor det er slik, skjermkorte er jo mer en ok nok(go 7600) og skulle jo tro at det var mulig å sette opp lyden ganske mye på en ny bærbar data!? Jeg har sjekka realtek audio, og den står på maks volum! dette er min aller første bærbare, så er mulig det er noe jeg ikke har fått med meg,men håper virkelig at det ikke er noe galt med skjermkorte mitt, siden jeg har venta mer en lenge nok på å få modellen!! Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hva mener du med dårlig filmkvalitet? Hvis du får etterslep (= bildet "deler seg og forskyver seg ulikt over skjermen") kan det være en idé å trikse og mikse med vertical synchronization-innstillingene til skjermkortet. Det er de eneste jeg kan komme på i farten.. Har du prøvd å plugge inn eksterne høyttalere til PC-en, eller bruker du PCens egne høyttalere? Vet ikke noe konkret om din modell, men mange bærbare har fissen innebygget lyd. Men lyden til eksterne høyttalere skal bli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå