Arne Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei! Eg får denne meldinga når eg skal leggje til nokre i databasen min, og dermed vert ingenting lagt til. Eg bruker PHP til å få tilgang til databasen. Er det nokon her som veit kva dette kan vere? Endret 22. oktober 2007 av Arne Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du prøver å legge inn et tuppel i databasen din med en nøkkel som alt er i bruk. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du prøver å legge inn et tuppel i databasen din med en nøkkel som alt er i bruk. No offence, svaret ditt fikk meg til å tenke på at det her på forumet vil være fullt mulig å gi et korrekt svar på et spørsmål eller en problemstilling, på norsk, uten at trådstarter forstår bæret av svaret Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Hm... Så det vil seie at eg i mitt tilfelle vil leggje til ein artikkel med ein id som allereie er i bruk, er det slik å forstå? Eller kan det vere at eg har gløymt auto_incr? Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Så det vil seie at eg i mitt tilfelle vil leggje til ein artikkel med ein id som allereie er i bruk, er det slik å forstå? Eller kan det vere at eg har gløymt auto_incr? Eller sågar en kombinasjon Det er "noe slikt" du gjør, men akkurat hva må du enten finne ut selv, eller poste kode for å få noen til å se på. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 No verker det fint! Eg la til auto_incr, og då virka det, takk skal de ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå