halodude Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 jeg bare lurte på: jeg har lest litt om disse skullsa, hva er de til og hvordan får du tak i dem? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hodeskaller som ligger rundt i I Halo 3. Spill på Normal eller høyere vanskeligehetsgrad for å finne de. De er vanskelige å finne og har forskjellige effekter på spillet. De må visst "aktiveres"... Vet ikke hvordan man gjør det. førøvrig er google en god venn. Lenke til kommentar
fredericSpur Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Du er nødt til å spille hele oppdraget for å kunne få tak i en skull . Man kan ikke hoppe til det nærmeste checkpointet for å bruke mindre tid Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Skull = Skjelett hode skalle .. det er hoder som er akkurat like dem som er på oddball og di er gjemt godt i banen så du trenger nok guide eller en som kan hjelpe deg vis du vil ha dem fort er extremt godt gjemt noen av av Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Men jeg har sett noen skulls nå men når jeg går til dem for jeg ikke til og ta den opp på noen måte, noen som kan si meg hvordan ? .... dette burde jeg sikkert vite men ... Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hold inne RB. Hvis det er en gul (gold) skull, så vil det poppe opp at du har funnet den. Er det en hvit (silver) vil det ikke skje noe som helst, men du har fortsatt fått det "registrert" at den er funnet. Gold skulls øker hvor mange poeng du får i campaign, Silver skulls er for det meste for fun, men kan også gjøre spillet vanskeligere. Du aktiverer skulls ved å trykke "X" inne på campaign menu. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Låser ikke "skallene" opp ny armor osv. og da? eller er jeg helt på jordet nå? Nei jeg er ikke på jordet, etter litt tankegang så stemmer det Endret 25. oktober 2007 av mX Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Låser ikke "skallene" opp ny armor osv. og da? eller er jeg helt på jordet nå? Nei jeg er ikke på jordet, etter litt tankegang så stemmer det Jo finner du x antall skulls får du den og den armoren men det er ikke mange er haybusa og hjelmen og noen skuldre viss eg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå