the_masked_cow Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) skal oppgradere min lille eske. dette er nåværende oppsett: harddisk: western digital caviar 320 gb. kunne ikke finne link hovedkort: asus p5n32-sli se deluxe skjermkort: xfx geforce 7900gt 520m 256mb strømforsyning: hiper kabinett: apevia ram: corshair 2048 prosessor: e6400 cd rom og diskettstasjon også men føler ikke for å gi ut link vurderer å oppgradere: thermaltake kabinett med vannkjøling. slik at jeg kan klokke prosessoren skjermkort: (kanskje, på grunn av budskjett) eventuellt kjøpe ett til av det jeg har til sli. problemet da er at sansynligvis så må jeg ha ekstra slanger fra vannkjølingssettet. er litt blank her. (derfor spør jeg her) eller så kan jeg bytte ut nåværende kort med kanskje xfx 8800 gts. strømforsyning: allt dette trenger strøm... det blir sannsynligvis for lite strøm med en usle hiper 580w. derfor lurer jeg på om det er mulig å kjøpe enda en 500-600w strømforsyning. jeg lurer på om det er plass i kabinettet? håper dere kan hjelpe meg... med tips til kanskje andre deler som bør oppgraderes. Endret 22. oktober 2007 av the_masked_cow Lenke til kommentar
superbygger Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Den hiperen du har holder lenge ellers ser oppsettet ut som en fin allround maskin, hvis du hiver på et 8800 gts kort så blir det bra Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Eller ett ATI 2900 PRO, billigere og minst like bra Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Vannkjøling for å overklokke en E6400 er absolutt ikke nødvendig. Som superbygger sier: kjøp et 8800GTS, så er du i mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå