Bister Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) jaja, det var tiden kommet for innkjøp av ny tv. noen som kan hjelpe meg med dette? Størrelse: 40-42 tommer. Sitter ca. 2-3 meter fra TV-en. Prisklasse: alt fra 0 til 8500, kan strekke meg til 9000. Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD, hd ready, trenger ikke full HD og må ha hdmi Hva slags kildesignal har du? har antenne, men nå kommer snart det bye bakkenettet. Hva annet enn tv skal du bruke den til? har playstation 2, skal nok kansje gå til innkjøp av playstation 3 Skal du koble til pc? kommer nok til å bruke PC-en en del på tven, så den må ha Dvi, men kommer til å gå over til hdmi etterhvert når jeg får meg ny PC en gang i fremtiden. Endret 22. oktober 2007 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO27218 Rett og slett. Til pc/ps3 er nok dette det beste du får. Den har ikke dvi, men det fikser du uten problemer med en dvi-hdmi kabel eller et adapter. Om TV er viktigst er nok plasma tingen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) tv er nok kansje ikke det viktigste, men kommer jo til å se en del på tv, men også se veldig mye filmer fra PC-en o.l men hvor stor forskjell ser du på hd klar og full hd på den størrelse tv? skrev dessverre en feil i første post, det er ikke en dvi inngang, det var en s-video, men er det standard på alle tver? Endret 22. oktober 2007 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 S-Video er ikke aktuelt, kvaliteten er rett og slett for dårlig. PC-en din har garantert VGA eller DVI (muligens HDMI om det er en bærbar av nyere dato). DVI eller HDMI er å foretrekke da disse er digitale. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 ja, PC-en min har VGA, men da er det vel ikke noe å tenke på, hehe, men det er VGA inngang på den tven der? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jepp. =) Om jeg var deg ville jeg prøvd å fått samme pris i varehus som på internett. Har ikke prøvd dette selv, men er nok ikke umulig at du får det så lenge du argumenterer godt. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 kansje jeg prøver det men uansett blir det nok denne tven:) takker for svar Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 men skal henge denne på veggen noen som vet om et bra veggstativ som passer til ikke alt for høy pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå