mintman Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjøpte i dag en Tomtom One 3rd Edition Scandinavia fra Elkjøp. Når jeg kobler den opp finner den ikke posisjonen min. Jeg går inn på Administrer Kart og Bytt Kart, men det eneste som kommer opp er United Kingdom and Republic of Ireland. Regner med at jeg har fått feil versjon? Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Grattis med flott gps Når du første gang prøver å få fix ved kjøp av ny gps, eller gjør lange forflytninger så kan du risikere å måtte vente en god stund før du får fix, i tillegg så må det være god sikt. Du kan i tillegg kjøpe programmet poiWarner som gjør susen: http://www.navigating.de/cms/index.php?id=607 Endret 22. oktober 2007 av asbhegge Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Takk for svar, men dette er nok feil versjon. Når jeg går inn på Naviger til, kommer kun Irland og Storbrittania frem. Da skulle vel de skandinaviske landet kommet? Den har nå stått en time uten at den har funnet noen ting. Endret 22. oktober 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Når æ slår gps(tomtom) på så vises sør i Sverige før æ får fiks. Har du fått kontakt med satelitter slik at gps viser hvor du befinner deg? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Når æ slår gps(tomtom) på så vises sør i Sverige før æ får fiks.Har du fått kontakt med satelitter slik at gps viser hvor du befinner deg? Det står 8 satelitter, mottaking er 100 % og det står 59.93651 grader og 10.90355. Lenke til kommentar
asbhegge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Merkelig Har du på kartsiden prøvd å trykke på......se pilen på bildet. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Elkjøp har fått noen feilpakkede enheter, gå tilbake å bytt den. (UK-versioner i Nordeninnpakning) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Var på Elkjøp og byttet den. Det var feil i noen de hadde fått så det var ikke noe problem å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå