hinduuu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Har telenor turbo, 14mbit. Har speeden jeg har betalt for og internetten funker perfekt når det gjelder nedlastning. Men når vi prøver og spille online spill så får vi aldri joinet noen server eller får kun server not responding. Hva kan være grunnen til dette? har slått av firewall på PC-en og routern. Men forsatt samma problemet, noen som har noen formening om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 har du prøvd og åpne porter? - i såfall ville jeg prøvd det Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 har prøvd og åpne absolutt alle portene. Ringt telenor og de vet ikke hva som er feil, Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Du har sjekket at du ikke har fått begrenset din tilgang pga uønsket trafikk? Har du sjekket mailkontoen som fulgte med på abonnementet? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 ja, trur jeg bare leverer inn routern på elkjøp i neste uke og betaler et par hundre for en anna modell. surfa litt på nettet, og er mange som har akuratt samme problem som meg. Og de har heller ikke greid og finne en fix ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå