kaasa92 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei. Har hatt dette problemet før, men nå har det kommet tilbake siden jeg har ikke spilt Counter Strike: Source på en stund. Når jeg hadde problemet med at det ikke kom opp noen server før, så prøvde jeg masse forskjellig "innstilinger" på routeren og så plutselig funket det. Men nå funker det ikke lenger siden jeg har tatt restart på hele routeren siden internet ikke funka. Og nå kommer det ikke opp noen servere. Dette er ikke bare på CS. Så jeg husker ikke hav jeg gjorde sist gang. Så hva må jeg gjøre for å få det til å funke? Jeg har en draytek Vigor 2500We. Det er en kombinert router og modem. Under er en link til menyen til routeren. http://www.draytek.no/menu_2500/index.htm Ble ganske rotete forklart, men spør hvis dere trenger å vite noe mer for å hjelpe meg. Takker for alle svar (hvis det blir noen ) under er en test jeg fant på steam: Results * UDP Ports: Passed The following UDP ports were reachable. UDP Port: 27000 - 27040 * TCP Ports: Passed The following TCP ports were reachable. TCP Port: 27020 - 27040 * Background Processes: Passed There were no processes found that conflict with Steam or the games. * Loaded Modules: Passed There were no loaded modules found that conflict with Steam or the games. * Services: Passed There were no services found that conflict with Steam or the games. * Layered Service Providers: Passed There were no LSPs found that should conflict with Steam or the games. Possible Suggestions If you continue to have problems updating Steam, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam directory. C:\Program Files\Steam\Steam.dll C:\Program Files\Steam\SteamUI.dll C:\Program Files\Steam\ClientRegistry.Blob If you continue to have problems finding any servers, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam\config directory. C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf C:\Program Files\Steam\config\masterservers.vdf Endret 22. oktober 2007 av killer92 Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Ingen som vet hva jeg må gjøre for at serverene skal dukke opp? Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tja, har du gjort følgende? Possible Suggestions If you continue to have problems updating Steam, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam directory. C:\Program Files\Steam\Steam.dll C:\Program Files\Steam\SteamUI.dll C:\Program Files\Steam\ClientRegistry.Blob If you continue to have problems finding any servers, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam\config directory. C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf C:\Program Files\Steam\config\masterservers.vdf Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Tja, har du gjort følgende?Possible Suggestions If you continue to have problems updating Steam, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam directory. C:\Program Files\Steam\Steam.dll C:\Program Files\Steam\SteamUI.dll C:\Program Files\Steam\ClientRegistry.Blob If you continue to have problems finding any servers, please exit from Steam, and then delete the following files from your Steam\config directory. C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf C:\Program Files\Steam\config\masterservers.vdf Ja. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Hvis ruteren din har en såkalt DMZ-funksjon, skru den på, og se om det hjelper. Hvis det gjør det, så vet du i alle fall at det er ruterinnstillingene det er noe feil med. Ellers har jeg ikke så mange råd om du har fulgt trøbbelskytingen. Lykke til i alle fall. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Funker nå Tror det var det DMZ. funksjonen som gjorde det Takk for svar Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Du bør ikke la DMZ-funksjonen stå på, for da er PC-en din helt åpen for angrep, med mindre du har en brannmur kjørende i Windows også. Finn ut av hvordan din ruter fungerer, og åpne bare de portene som du faktisk trenger. Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har en brannmur i windows. Heter Comodo, er den noe bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå