Gå til innhold

Få vekk mage å bryst raskest mulig :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså så fort som mulig, da må vi være ekstrem her.

 

spis bare grønnsaker, vitaminer mineraler og tran, tren hardt, hver dag

 

Ikke en særlig bra løsning. Fettet som forbrennes da drar også med seg muskler, og man legger på seg så fort man stabiliserer kosten igjen.

 

Hard trening hver dag er heller ikke gunstig, da dette fort kan føre til overtrening, og da er du tilbake der du begynte igjen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Går da greit å springe hver dag? Hvis han skal gå ned überfort i vekt, går jeg ut ifra at han bare trener kondis og ikke styrke. (er selvsagt idiotisk å gå ned überfort, men er jo det han spør etter.)

Uberfort går det vel ikke uansett, med mindre det er snakk om å slutte å spise :p

Lenke til kommentar
Går da greit å springe hver dag? Hvis han skal gå ned überfort i vekt, går jeg ut ifra at han bare trener kondis og ikke styrke. (er selvsagt idiotisk å gå ned überfort, men er jo det han spør etter.)

Uberfort går det vel ikke uansett, med mindre det er snakk om å slutte å spise :p

 

Hvis fyren er en sofasekk er det vel like greit at han kjøper 3-4 sånne vibro-belter fra TV Shop. Så kan han sitte stille OG bli "slank".

Lenke til kommentar
altså så fort som mulig, da må vi være ekstrem her.

 

spis bare grønnsaker, vitaminer mineraler og tran, tren hardt, hver dag

 

Ikke en særlig bra løsning. Fettet som forbrennes da drar også med seg muskler, og man legger på seg så fort man stabiliserer kosten igjen.

 

Hard trening hver dag er heller ikke gunstig, da dette fort kan føre til overtrening, og da er du tilbake der du begynte igjen.

fettet ville forsvunnet, tro meg.

men ja, å være ekstrem har sin pris

jeg gikk ned 6 kilo på tre døgn, det meste fett. gikk opp 10 kilo neste 2 ukene (mestring)

 

men en fyr jeg vet om spiste kun kålrabi i nesten ett år, han gikk ned 40+ kilo. hadde litt mageproblemer når han skulle gå tilbake til vanlig kost. men har ikke lagt på seg noe serlig mye i etterkant. gjelder å passe på kaloriene

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei.

 

Jeg vil ha vekk magen og brystet, snakker ikke om å bygge opp muskler, men å få det vekk.

 

Hva skal jeg spise, hva skal jeg trene?

 

Vil at dette ska gå så fort som mulig!

 

Så fort som mulig vil resultere i 50-50 forbrenning av fett og muskelmasse så du vil bli svak og tynn?

Hva har du tilgang på av trening? Hva spiser du på en dag?

Hvor tung er du?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...