Gå til innhold

"Kontakt tjenesteleverandør", Motorola V3i, har opplåsningskode.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Samboeren kjøpte seg nylig en Motorola V3i D&G (Razr) på QXL. Det viste seg at denne var låst til Telenor. Hun kontaktet telenor og fikk oppgikk en opplåsningekode. Problemet er bare at før hun fikk denne prøvde hun litt for mange ganger og klarte å sperre telefonen. Telenor visste ikke hvordan man kunne taste inn koden når den er låst. Noen som vet?

Det er bare en rosa firkant som det står "Kontakt tjenesteleverandør" i. Går ikke an å taste noe annet enn nødnummer. Jeg har altså opplåsningskoden, men ingen mulighet til å taste den inn. Noen som vet?

UPDATE: Leste diverste steder at man kunne la telefonen stå på med denne beskjeden oppe i noen timer. Etterhvert skulle den visstnok gå tilbake til "Tast inn spesialkode". Det gjorde den, så nå fungerer telefonen fint. :-) Håper dette kan være til hjelp for noen andre en gang!

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Heisann.

Samboeren kjøpte seg nylig en Motorola V3i D&G (Razr) på QXL. Det viste seg at denne var låst til Telenor. Hun kontaktet telenor og fikk oppgikk en opplåsningekode. Problemet er bare at før hun fikk denne prøvde hun litt for mange ganger og klarte å sperre telefonen. Telenor visste ikke hvordan man kunne taste inn koden når den er låst. Noen som vet?

Det er bare en rosa firkant som det står "Kontakt tjenesteleverandør" i. Går ikke an å taste noe annet enn nødnummer. Jeg har altså opplåsningskoden, men ingen mulighet til å taste den inn. Noen som vet?

UPDATE: Leste diverste steder at man kunne la telefonen stå på med denne beskjeden oppe i noen timer. Etterhvert skulle den visstnok gå tilbake til "Tast inn spesialkode". Det gjorde den, så nå fungerer telefonen fint. :-) Håper dette kan være til hjelp for noen andre en gang!

Hadde en Motorola telefon liggende jeg tenkte jeg skulle låse opp, fikk same problem.

Hadde først tenkt til og la det være, siden det bare var en gammel mobil jeg egentlig ikke bruker. Men nå får jeg prøve vente litt og se hva som skjer.

Har lest en gang tidligere at man kan vente opp til 24 timer eller noe. Men på tidligere Motorola telefoner jeg har låst opp har det bare tatt noen sekunder før jeg fikk taste koden.

Uansett takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...