muffe Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 LarsC.. Hvor fikk du tak i din avatar.. ser ut som du har laget den i 3dstudio max. har jeg rett? en ting til.. hvordan kan jeg skifte nick.. har prøvd.. men går ikke. må jeg lage en ny konto? Send en mail/pm til en moderator. De fixer nok nytt nick... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ooooook... Så 20 MiB = ? Antall vanlige MB plz...? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 LarsC.. Hvor fikk du tak i din avatar.. ser ut som du har laget den i 3dstudio max. har jeg rett? Nei. Lagde den med klipp, lim og saks i Paint Shop Pro. en ting til.. hvordan kan jeg skifte nick.. har prøvd.. men går ikke. Det kan bare moderatorer gjøre. må jeg lage en ny konto? Hvorfor vil du gjøre det? ooooook... Så 20 MiB = ? Antall vanlige MB plz...? Ca 19. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hvis noen vil at jeg skal lage avatarer så har jeg et par på lager. Send en PM så skal jeg se om de pris-vinnende B|Real-avatarene fortsatt er i samme klasse Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Woohoo! Fikk til å skifte avatar! Men... Hva har skjedd me "google" smiley'en?! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jippijahooo! :google: er død! DØD! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Jippijahooo! :google: er død! DØD! En stor dag! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 en ting til.. hvordan kan jeg skifte nick.. har prøvd.. men går ikke. Pm meg så kan jeg fikse det. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Hvor legger jeg ut et bildet på nettet...fra maskina mi? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Du må legge ut på web først. Skaff deg hjemmeside-plass hos home.no eller start.no. Deretter bruker du; dette vil sette bilde direkte inn i forumet. Hvis du vil lenke til bildene skriver du dette: navn på url Lenke til kommentar
Pug Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 LarsC: Er det greit jeg bruker din URL til avatar? Eller må jeg legge ut på internett selv? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 LarsC: Er det greit jeg bruker din URL til avatar? Eller må jeg legge ut på internett selv? http://www.stud.ntnu.no/~lura/pics/Sauron_Eye2.jpg Jeg tror ntnu kan spare deg den linja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå