Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om noen sider med mange avatarer? Jeg har søkt litt på google, :google: men bare funnet den jeg har nå... For stor, jeg vet, så jeg lurer på om noen vet om en side(er), med avatarer? Jeg er ikke flink med grafikk på data, så jeg kan ikke lage selv! :oops: :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan setter jeg cache til maks 20MiB?

Og, om jeg sletter internett-cache'n, vil jeg da kunne lagre bilder som en annen filtype?!

Og, jeg prøvde å legge inn linken til LarsC's avater, men hw.no godtok den ikke... Det stod at den måtte maks være på 50x50, men det er den jo?! :shrug:

Lenke til kommentar
Hvordan setter jeg cache til maks 20MiB?  

Og, om jeg sletter internett-cache'n, vil jeg da kunne lagre bilder som en annen filtype?!  

hvis du vil endre filtype på et bilde må du konvertere den med paint, photoshop eller lignende. dvs åpne bildet og velge save as og dermed kan du velge filtype.

Lenke til kommentar

Og, jeg prøvde å legge inn linken til LarsC's avater, men hw.no godtok den ikke... Det stod at den måtte maks være på 50x50, men det er den jo?! :shrug:

Det er en bug i forumet. Du må sende en pm til en moderator. SirHartge har skrevet at han tar seg av det, se tråden jeg oppgir lengre oppe.

eh... 20 MiB = 20 MB? Eller 200 MB?

Ikke helt. ;)

Mega har 10 som grunntall, altså 1 MB = 10^6 B = 1 000 000 B, mens Mi = Mebi = megabinary har 2 som grunntall, altså MiB = 2^20 B = 1 038 576 B.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...