3000 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Som dere sikkert vet så er det flust med forskjellige våpen i halo 3, men hvilken er deres favoritter og hvilken comboer liker dere å bruke.. fx. noob combo:-P Ta med favoritt granat type og vist dere vil:-P Mine topp 5 favoritt våpen: 1. Assault rifle 2. Shotgun/Mauler 3. Battle rifle 4. Rocket launcher 5. Spartan laser Mine topp 3 comboer: 1. Assault rifle og shotgun/ mauler (små/medium maps) 2. Battle rifle og Assault rifle ( medium/store maps) 3. Battle rifle og spartan laser (medium/store maps) Granater: 1. Plasma 2. frag 3. spike 4. flame Endret 22. oktober 2007 av 3000 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Overraskende nok så var dette spørsmålet neste på "Hva er din favoritt..."-tråden Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men vi svarer fordet. Liker best å bruke BR som et allround våpen, da det eier på det meste. Ellers varierer jo hvilke komboer jeg bruker på forskjellige maps. Jeg løper som regel ikke med Shotgun på Valhalla lixåm. Liker BR/Sniper veldig godt på middels til store maps. Ellers er BR/Mauler fint på Guardian, og andre mindre maps. Uansett så varierer det veldig hva jeg plukker opp ... Verste noob-komboen i verden må være enten duel Mauler eller dual Spikers. Hater de så jævlig! Spesielt på High Ground, folk gjør jo ikke annent. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 1. BR 2. Sniper / Shotgun / Mauler kommer ann på banen altså 3. Spartan Laser 4. Needler BR og Sniper er min favoritt kombo Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 1. Assault Rifle 2.Mauler. 3.Sverd(på the pit) 4.Spartan Laser. 5.Sniper Riflen. Menne E-wok, Dual spikers funker jo greit da? Gjør ofte kort prosess når man skyter folk i hodet? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 BR er favorittvåpenet, uten tvil, deretter kommer Sniperen. Assault Rifle funker fint på litt mindre og trenge maps. Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen. På Halo 3 derimot er den svært vanskelig, så jeg har gitt den opp, nå er det enten Sniper og BR eller BR og Assault som gjelder. Og om vi skal ta opp hat imot våpen, så kan jeg ikke fordra den helvetes Mauleren, altfor kraftig og det er for lett og ta en "skyt-slå" kombo. Shotgunen er også altfor kraftig, og ergrer meg selvfølgelig. Sverdet er til tross for mine bitre følelser til det på H2 blitt kraftig bedret, men fører til så mye camping at jeg fortsatt ikke klarer å like det helt. Hammeren taler for seg selv. Menne E-wok, Dual spikers funker jo greit da? Gjør ofte kort prosess når man skyter folk i hodet? Det er vel litt av greia? At den er altfor enkel å bruke, og ca. alle horer 2xalle våpnene som kan dual wieldes. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Sverdet har blitt mye bedre da (bedre as in bedre balansert). Var jo latterlig hvor fort det gikk ann å slå med det i Halo 2, samt bytte til annet våpen rett etterpå. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen. Så vidt jeg vet så heter vel den "noob combo". Am I right? Og det var absolutt bra at den ble "nerfet"! Den var alt for bra og lett på 2'ern. Sverdet har også blitt mer balansert og "bedre" på den måten. Maulern er jeg enig i at den er alt for bra. Og shotgunnen bør være såpass bra for at det i det hele tatt skal være en shotgun! Lenke til kommentar
Noko Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Verste noob-komboen i verden må være enten duel Mauler eller dual Spikers. Hater de så jævlig! Spesielt på High Ground, folk gjør jo ikke annent. Mauler har tatt bort meininga frå shotgun, men det med spikers er eg litt imot.. Spiker har jo eit klart minus, skuddene går jo treigt så lenge man er på litt avstand, klarer ein AR greit å ta ned dual Spiker... Mauler har jo ingen minus som eg kan hugse.. DUAL MAULER= noob combo in halo 3 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Litt morsomt når du skriver at dual spikers er grei fordi de er ganske så dårlige på avstand, mens du sier at Maulern ikke har noen minuser. :!: Mauleren er vel dårligere på avstand en spikeren? Endret 22. oktober 2007 av Are.......... Lenke til kommentar
3000 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) 2 maulere er da langt ifra noen noob combo.. har ganske merkbart lavere range enn en shotgun, lett å unngå synes eg så lenge du ikke får di heelt opp i tryne.. holder meg til 1 ja:) Endret 22. oktober 2007 av 3000 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ang. komboer så likte jeg "1337 combo" slik den var på Halo 2, fordi Plasma Pistolen skjøt skuddet raskere, og det tok ikke så lang tid å skifte til BR etter å ha skutt med pistolen. Så vidt jeg vet så heter vel den "noob combo". Am I right? Og det var absolutt bra at den ble "nerfet"! Den var alt for bra og lett på 2'ern. Sverdet har også blitt mer balansert og "bedre" på den måten. Maulern er jeg enig i at den er alt for bra. Og shotgunnen bør være såpass bra for at det i det hele tatt skal være en shotgun! Quotation marks is my best friend. Joda, den kalles noob combo, men etter "master chief sucks at halo", har verden blitt forandret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå