bidz Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er på utkikk etter en Series 60 telefon som bør oppfylle de fleste av disse kriteriene: Blåtann Kamera (men ikke nødvendig at det er bra, bare det tar OK bilder til MMS) WiFi (ikke nødvendig, men hadde vært kjekt) Minnekort plass Relativt stor og oversiktelig skjerm Telefonen bør helst være minst og tynnest mulig OK/bra batteritid OK/bra byggekvalitet 3G/EDGE er et must HSDPA er et pluss (men ikke nødvendig) Jeg har klart og funnet Nokia E65 selv, som jeg liker veldig godt. Men den har ikke S60 3rd Edition Feature Pack 1, som jeg har hørt/lest er et "must"? I tillegg har den ikke kamera i front til videosamtaler og ikke HSDPA: Men den har WiFi, som er veldig kjekt! Størrelsen passer meg helt fint også. Er det noen som har erfaring med Nokia E65? Finnes det andre alternativer til Nokia E65 som har FP1 og front-montert kamera til videosamtaler? Eller finnes det telefoner som er likt utstyrt med samme størrelse som kunne ha vært aktuell? Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nokia 6120 da? Den har kamera i front Lenke til kommentar
bidz Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Nokia 6120 da? Den har kamera i front Den var veldig fin, og perfekt på alle måter, men displayet var kanskje litt lite - og de tastene blir muligens et problem for mine store tomler å takle, siden de er helt flate.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Nokia N81 er jo rett rundt hjørnet da, sett på den da? Lenke til kommentar
rolfmagnus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Selv har jeg nokia 6110 navigator, den har de kriteriene du søker, men ikke wifi. Personelig synes jeg den er helt topp. Det mange klager over er batterikapasiteten, men den går ned bare hvis du bruker GPS kontinuelig. Bruker du ikke GPS så vil jeg påstå at batteritiden er like god som andre telefoner i S60-klassen. Er veldig fornøyd med S60 3rd edition. Tok meg 1 dag, så var jeg veldig kjent med telefonen. Littt uvant var det å gå fra SE K800i, men må si Nokia er mye bedre på flere muligheter i operativsystemet.Har utvidet med et minnekort på 2 gb. Har også prøvd mobilen som et modem, og det fungerte overraskende godt. Prøvde speedtest på itavsien og fikk nedlast på 360 kbit, som jeg anser er veldig bra. Eneste er at telefonen er ikke veldig tynn, men tynn nok til å ha i bukselommen! Endret 2. november 2007 av rolfmagnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå