Pysj Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Operatøren bommer på alt, mens Netcom er populær blant bedrifter. Les mer Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Seriøst, at Telenor's support er elendig er langt fra nyhet... Alt telenor har rørt på her i Sverige har gått fra beste supporten til værste supporten i landet, er så ille at Telenor faktisk mister kunder her i landet pga elendig support og lange ventetider og idiotisk "automatisk tale support". Endret 22. oktober 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) enkelte i telenor er ekstremt dårlig på kundeservice ja! og jeg har snakket med ei av dem. priser og slikt kan de vel ikke gjøre så altfor mye med egentlig. selv om de prøver. er fornøyd telenor jeg. zero funker fint det. og kundeservice generelt er bra. Endret 22. oktober 2007 av Slettet+1345t12 Lenke til kommentar
poe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 enkelte i telenor er ekstremt dårlig på kundeservice ja! og jeg har snakket med ei av dem. priser og slikt kan de vel ikke gjøre så altfor mye med egentlig. selv om de prøver. er fornøyd telenor jeg. zero funker fint det. og kundeservice generelt er bra. Nei, det er jo det nettopp det motsatte denne undersøkelsen forteller: Kundeservicen til Telenor er generelt dårlig... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Folk er mer bevisste, og har lettere enn før for å reagere når ikke alt er som det skal være. Så de innrømmer altså at de alltid har vært dårlige, men at folk ikke var like bevisste på det før. Altså legger de skylden på oppvakte forbrukere for at de scorer dårlig. "hadde bare de jævla forbrukerne vært litt dummere hadde vi scoret bedre i tester", synest jeg ser det. Kudos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg