UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor på nettet finner man Guitar Hero 3 billigst? Eller kanskje det blir ett godt tilbud på elkjøp i nærmeste tid? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Platekompaniet hadde 649,- + 30 frakt, 1 dagslevering Trur nok det er noe av det billigste. Bare gitaren løst koster 499. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 CDON har det til 579 kr, riktignok til PC og det slippes ikke før 30.11. til det, men denne helga er det fraktfritt. De har det til PS2 for 619 kr og til PS3 og Xbox til 729 kr. Til Wii koster det 689 kr. Jeg bare håper jeg klarer å sette av spenn til å kjøpe det. Kjenner jeg meg selv, gjør jeg ikke det og stryker med fordi jeg må ha mat og skolebøker :< Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Takker, bra pris. Så bra at nå er spillet bestilt og betalt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hvor bestilte du CDON elr Platekompaniet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Platekompaniet Edit: Og der var den sendt. Hei Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Ordrenr.00xxx8x9 Levert: 1 stk PLAYSTATION 3 - Guitar Hero 3: Legends Of Rock (m/gitar), Pris 649,00 Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 679,00 Endret 23. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg betalte 549.00 bestilt fra platekompaniet . Herlig at jeg slapp prisstigningen.. Kostet 899.00 på elkjøp både til 360 og Ps3, da jeg var der å sjekket tidligere i dag.. Endret 23. november 2007 av Lokiboki Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ligger den ikke hos deg? No chance in Hell for det. Posten bruker trente muldvarper til å sende posten nordover. Tar tid å grave så lange ganger hit. Det er en svak mulighet for at det kommer i morgen, men på lørdager er det vel en eller annen vikar med syfilis og fotsopp og ræva retningssans som kjører en helt annen vei enn jeg bor. End of statement. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Da kan jeg få litt forsprang til oppvarming da Selvom jeg første sang er vansklig nok på Medium Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Skulle egentlig hente spillet i dag jeg. Hadde ringt og hørt om de hadde det inne i går og det hadde de ja. og når jeg kom i dag fikk jeg høre at de bare hadde det til ps2 selv om han Faens selgeren sa til meg i går at de hadde det inne til ps3! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var på Spaceworld rett etter skolen og kjøpte... Har spilt i 2 og en halv time nå.... Vondt i venstre håndledd. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Var på Spaceworld rett etter skolen og kjøpte... Har spilt i 2 og en halv time nå.... Vondt i venstre håndledd. Ah, jeg skulle gjort hva som helst for å ha vondt i venstre håndledd! ...wait... Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Satan, jeg slet med Tom-duden før jeg skjønte at du ikke trengte å bruke opp battle poweren din med engang... Prøvde 10 ganger og feilet før jeg skjønte det og vant på første forsøk... Jeg får også hele tiden 3 stjerner (ett unntak) på sangene... Alle de er mellom 86-92 prosent! Fikk 4 stjerner da jeg klarte 96 prosent... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trur stjerner går etter poeng, og ikke prosent, men Tom duden var drit tøff Jeg brukte med en gang jeg fikk noe power ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Spilte det i hele dag med en kompis på easy, fordi vi suger i GH. Uten tvil det beste GH-spillet, mange bra sanger. Vanskeligste sangen var uten tvil Slayer - Raining Blood. Partiet før den siste soloen var jævli hardt. Metallica - One var selvsagt høydepunktet. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Spilte det i hele dag med en kompis på easy, fordi vi suger i GH. Uten tvil det beste GH-spillet, mange bra sanger. Vanskeligste sangen var uten tvil Slayer - Raining Blood. Partiet før den siste soloen var jævli hardt. Metallica - One var selvsagt høydepunktet. Lover deg at Through The Fire and Flames er den vanskeligste... Uansett hvem du er... btw. Reg dere på www.guitarhero.com, bruk koden som der når du går på Online også www.guitarhero.com på spillet... Da kommer det opp en kode... Registrer deg, og tast den koden inn. Endret 23. november 2007 av Loso Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Kjøpte det idag på elkjøp, hadde egentlig forhåndsbestillt på Spaceworld, men de leverte ikke. Kostet egentlig 899,- men moi fikk det for 799,- haha Var helt klart det beste, men syns 2'eren hadde fetere sanger, som jeg hadde hørt før, slik at jeg kunne takten. Endret 23. november 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Har kost meg noen timer nå med dette fantastiske spillet. Har, som sagt tidligere i tråden, aldri spilt Guitar Hero før, og det er jammen vanskelig å få følelsen på hvor knappene befinner seg. Trykker ofte på feil knapp som medfører at jeg blir stresset og fortsetter å trykke feil. Hehe. Hvor lang tid brukte dere før dere fikk "feel´en" med gitaren? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 1 uke Start på medium, Easy blir du bare dårligere av. Lenke til kommentar
Phantomwar Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 1 uke Start på medium, Easy blir du bare dårligere av. Hei, Virker Guitar hero 1 og 2 fra PS2 på PS3 nå, dersom man kjøper gitar Hero3 med PS3 gitaren ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg