Gå til innhold

Guitar Hero 3 -tråden

monzilla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spillt det i en god stund jeg også nå å meningene mine er delte.

GH3 innholder mye fete orginal låter men dette ødelegger også noe av god følelsen ved de tidligere utgavene til Harmonix.

Du føler ikke i samme grad at det er du selv som spiller lengre siden man ofte hører gitar riffet selv om du bommer "nota".

Harmonix spillte jo inn alle låtene på ny for at gitar delen skulle føles "ekte"

Du trenger heller ikke treffe "notene" like rent som før så gitar soloene er mye enklere dessverre..

Muligens derfor de har gjort de vanskelige sangene endel hardere enn i gh2

Den nye trådløs kontrolleren er pen å se på og behagelig uten ledning men det virker som den glipper de lange notene noen ganger. Mulig det trådløse signalet ikke er helt stabilt.

Er også håpløst at man må bruke vanlige batterier og ikke de oppladbare fra den vanlige kontrolleren.

Sett bort ifra alle problemene så er fortsatt GH3 et kongespill som jeg kommer til å glede meg mye over frem til Rock Band er her.

Lenke til kommentar
Har akkurat plukket det opp nå. Står ved siden av meg på kontoret og venter. I kveld blir det øl og Guitar Hero. Har faktisk aldri prøvd dette før, så vi får satse på at det slår an. :)

Haha... står her og! Blir ditto pils og musikk i kveld/ natt.

Digger avataren din forresten. Mr. Hanky the Christmas Poo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...