rsarsa Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Har fått bekreftet fra flere utsalg, at gh3 nå finnes på lager i Norge, men ikke pokker om det er å få tak i, før neste fredag. Grrrr....... Lenke til kommentar
Steingalen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg gleder meg så sykt å kunne få spilt Bloc Party - Helicopter Bloc Party ftw! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Blir nok så jeg må kjøpe meg dette ja Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld? Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld?Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Nei, jeg sitter og venter spent på å få sendemailen fra Platekompaniet, men fremdeles ingenting. Får det sikkert ikke før helga nå. Faen. Lenke til kommentar
erikjorstad Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld?Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Elkjøpbutikkene i Østfold(Halden,Fr.stad&Sarp) har hvertfall fått inn.. så har butikken nær deg bestilt i tide så skal de ha Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Spaceworld i Bodø har spillet i butikken for salg, til de fleste av formatene(PS2, PS3 og 360) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 gleder meg til i morra De har det i min lokale butikk nå men de vil ikke selge det før i morra men seamma F... fikk uncharted i dag Lenke til kommentar
garnok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 på US psn ligger det 2 pakker med ekstra sanger. Regner med at det går ann å kjøpe disse selv om du har kjøpt spillet i norge. Noen som kan bekrefte det?? flere foo fighters sanger hadde vært stas Lenke til kommentar
Torro Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Platekompaniet har sendt leveringsbekreftelse til meg, så da er det vel i posten på Lørdag....venter på en Pioneer forsterker, så opplevelsen blir ikke "total" før den er i hus. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som kan bekrefte at GH II også kommer til PS3? Har sinnsykt lyst til å spille Shout At The Devil. Og jeg har ikke PS2 lenger. (Fikk solgt den samme dagen jeg fikk PS3en, slå den ) Skal til nærmeste platekompani rett etter skolen imorra. Gleder meg så sinnsykt! Hører ikke så særlig på rock, men disse spillene altså... Gudelige greier. Elkjøp selger det for 899,., Platekompaniet (og andre butikker) for 649... Elkjøp pleier jo å være billigere... Forundret meg litt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld?Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Nei, jeg sitter og venter spent på å få sendemailen fra Platekompaniet, men fremdeles ingenting. Får det sikkert ikke før helga nå. Faen. Bestilt fra Platekompaniet du også Jeg fikk bekreftet at mitt blir sendt i dag, men har ikke fått noe sporings. Lenke til kommentar
Torro Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld?Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Nei, jeg sitter og venter spent på å få sendemailen fra Platekompaniet, men fremdeles ingenting. Får det sikkert ikke før helga nå. Faen. Bestilt fra Platekompaniet du også Jeg fikk bekreftet at mitt blir sendt i dag, men har ikke fått noe sporings. Går vel som vanlig a-post kanskje...går det litt fortere også Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har sikre kilder på at guitar hero gitarene også kan brukes i rock band?? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har sikre kilder på at guitar hero gitarene også kan brukes i rock band?? Ifølge Gametrailers kan kun Xbox 360 bruke Guitar Hero gitarene til Rock Band. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Faen, kommer vel ikke på PC før neste uke, gjør det vel? =/ Lenke til kommentar
JonnyO Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Noen som har sikre kilder på at guitar hero gitarene også kan brukes i rock band?? Ifølge Gametrailers kan kun Xbox 360 bruke Guitar Hero gitarene til Rock Band. Ja ifølge wikipedia også. KJIPT! http://en.wikipedia.org/wiki/Guitar_controller_compatibility Men xbox 360 guitar hero gitarene fungerer ikke skikkelig "Works, but the guitar effects capabilities are unavailable". Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ps2 versjonen billigere enn alle de andre versjonene? eller koster den like mye som wii versjonen? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er ps2 versjonen billigere enn alle de andre versjonene?eller koster den like mye som wii versjonen? Koster like mye. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lurer på om noen av butikkene setter dette ut i hyllene i kveld?Noen som har fått det til ps3 enda forresten? Nei, jeg sitter og venter spent på å få sendemailen fra Platekompaniet, men fremdeles ingenting. Får det sikkert ikke før helga nå. Faen. Bestilt fra Platekompaniet du også Jeg fikk bekreftet at mitt blir sendt i dag, men har ikke fått noe sporings. Går vel som vanlig a-post kanskje...går det litt fortere også Fikk sendemailen i dag jeg og, men det hjelper så lite når man bor i Trøndelag. Skulle tro posten skulle ri på hest fra Hobbitun til Mordor noen ganger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg