ArticulatedMonkey Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 gleder meg så vilt til reptilia av the strokes.. eller, hele spillet blir jo fantastisk et av de beste (party)spillene som finnes Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Veldig, veldig bra soundtrack! Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Gleder meg som ett lite barn! Bare eeen dag igjen! :drible: :drible: Blir heelt rått! Og, gleder meg til Reptilla jeg også! Strokes er tross alt favorittbandet mitt! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 vi som sitter med ps2'er fra EU må vel vente til europeisk lansering av gh3 ? eller? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 IT-avisen har fått leke med den: http://www.itavisen.no/sak/494386/Slik_blir_Guitar_Hero_III/ Gleder meg til guns Lenke til kommentar
Mealman Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gleder meg som ett lite barn! Bare eeen dag igjen! :drible: :drible: En dag? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 er i statene.. men.. var jo selfølgelig utsolgt siden jeg ikke hadde mulighet til å dra før jobb.. Håper de får det inn snart! Har ikke ordentlig bankkort her enda heller, så får ikke handla på nett! Værste jeg har vært med på! Lenke til kommentar
Porrmank Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 skal kjøpe guitar hero 3 på nett... hvilken side er den beste for ps2? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Har noen snakket med VGP.ca angående Guitar Hero 3? Noen andre sider og anbefale? I want it! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 IT-avisen har fått leke med den:http://www.itavisen.no/sak/494386/Slik_blir_Guitar_Hero_III/ Gleder meg til guns Jeg har det til ps2, og det er helt konge... guns`n og metallica er jo med Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Er det ingen som har fått dette til ps3 fra Canada enda? Det er vel sluppet der? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Sendte mail til Videogamesplus.ca og spurte når jeg kunne bestille Guitar Hero 3 til ps3. Videogamesplus.ca Customer Service Hello XXX We are still trying to source the game for PS3 to fill preorders, which we do not know how long that will take. Hopefully sometime in December we will put it up for sale. Thanks, Sidney Customer Service Representative VIDEOGAMESPLUS.CA Tydeligvis flere som vil ha spillet Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Gleder meg sykt til det kommer ut på Wii, blir en fin ting å ønske seg til jul Ser virkelig digg ut Guitar Hero, har aldri prøvd det før så nå tenkte jeg å få skaffa meg dette! :) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Vil GT I og II komme på PS3 også? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kommer ikke dette til Norske butikker neste uke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har noen snakket med VGP.ca angående Guitar Hero 3? Noen andre sider og anbefale?I want it! Bestilte Xbox 360-utgaven fra VGP.ca for en stund tilbake (fikk spillet forrige mandag), og gikk veldig greit. Tok en uke med frakt, og spillet kostet meg da 400,- inkl. frakt. Ellers er spillet heldigvis mye det samme som GH2, men hammer ons og pull offs er nå lettere å utføre, noe som er greit ettersom vansklighetsgraden har økt. Det som er litt pinlig er at spillet kan droppe framerate dersom det er mange noter å skjermen og man utløser star power (har dog bare opplevd dette i lokal multiplayer), men jeg synes fortsatt det er utilgivelig for et spill av denne typen. Det er i alle fall veldig mange morsomme sanger å spille, og det var ganske mye her som jeg ikke visste navnet på men som alikevel var velkjent. Herlig å se at de har lagt litt mer tyngde i bonussangene, mye bra og moro der også nå. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 I siste episode av South Park handler det om at Stan og Kyle er gode I Guitar Hero (vet ikke om det er I, II eller III det handler om). Skal ikke røpe så mye men episoden heter Guitar Queer-O. Ganske bra episode som er verdt å se. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Er sanger fra 2ern Men ja, herlig episode. Blir å gå til innkjøp av GH3 til PC så fort jeg finner det. Alt jeg finner er til konsoll :< (forhåndsbestilling såklart, men likevel) Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Kommer dette spillet og gitaren i Norske butikker neste fredag, slik diverse datoer sier? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Virker som VGP fikk inn et lite parti her om dagen, men da jeg så dette var GHIII allerede utsolgt. Endret 15. november 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg