Tedz Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei:) bilen vil ikke starte, batteriet er fint og startmotoren fungerer...men bilen "tenner" aldri. Hva kan være problemet? har fungert helt fint opptil nå. Endret 22. oktober 2007 av Tedz Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Får den ikke gnist på plugga eller er den helt dau? Kan være innslaget i startmotoren. Da må den byttes eller overhales. Prøv å gi den et kakk, funker på min. Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Nei. Den fungerer men får ikke gnist. Lenke til kommentar
eab Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har du fordelerløs tenning, eller har du fordeler, coil og den pakka der? Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har ikke peiling hva jeg har men det kan vel ikke være tennpluggene, kan alle ha gått på likt? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har ikke peiling hva jeg har men det kan vel ikke være tennpluggene, kan alle ha gått på likt? Tvilsomt. Men da er feilen noe med tenningsannlegget da du sier den ikke får knist. Har du tenning med coil etc Sjekk coil, fordeler og kabler. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du kan skru ut en av tennpluggene og sett på tennkabelen og legge tennpluggen slik at den får jording. Kinn med starteren og konstater at pluggen gnistrer! Hvis ikke dette er tilfelle må du feilsøke videre bak i el systemet. Ta det derfra Lenke til kommentar
Tedz Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Var visst bensinpumpa som hadde tatt kvelden... Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny, og helst ikke så dyr? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Høgger'n ? Eller hos Mekonomen. Der overhaler de og selger brukte deler. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Han sa "ikke så dyr" og da er Mekonomen feil sted å gå. Merkeforhandleren er ofte billigere enn Mekonomen. Endret 10. desember 2007 av spøkelse Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Han sa "ikke så dyr" og da er Mekonomen feil sted å gå. Merkeforhandleren er ofte billigere enn Mekonomen. En brukt vil jo aldri være dyrere enn en ny en da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå