banan2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heisann. Har et problem med å eksportere/importere kontakter i Outlook. Har tidligere hatt en POP3 konto og en lokal postboks i Outlook, og har nå byttet til Exchange. Jeg har eksportert kontaktene, og fjernet den gamle kontoen fra Outlook, og satt opp Exchange kontoen. Når jeg nå importerer kontaktene til Exchange kontoen, så kommer alle kontaktene med, men gruppene forsvinner. Eller, gruppene forsvinner ikke, men innholdet i dem. Jeg har alle kontakene mine, men de blir ikke lagt i gruppene sine, selvom både gruppene og kontaktene er der. Som en midlertidig løsning har jeg nå både den gamle og den nye kontoen satt opp i Outlook for å få tilgang til gamle gruppene. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Import og eksport er en funksjon man bør bruke med omhu i Outlook. Det er en sikker måte å miste informasjon på. Har du nå to sett med personlige mapper i mappetreet? I så fall er det beste og enkleste å dra kontaktene fra POP3-kontoen til Exchange-kontoen. Hvis du ikke har to sett med mapper åpner du den gamle pst-fila fra File -> Open... og kopierer over. Lenke til kommentar
banan2 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Har nå prøvd dette også. Har så og si prøvd det meste. For meg virker det som at gruppene er helt komplett låst til KUN den kontoen de er opprettet på. Uansett om hele PST-filen er importert. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Da behøver vi litt flere opplysninger. Hvilken versjon av Outlook og med grupper, mener du distribusjonslister? Lenke til kommentar
banan2 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Outlook 2003. Distrubsjonslister ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå