molna Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 For dem som ferdes ute i naturen. Presentert i forrige uke. Offisielle spesifikasjoner og bilder: BenQ.com Artikkel hos GSMarena (NB: skrevet FØR den ble presentert): GSMarena Noen bilder: Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Men blir vell vanskelig å oppdrive her til lands? Hadde gjort seg med et alternativ til nokia "opps, tastaturet falt av" 5500. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kunne godt ha tenkt meg en slik en, minner en del om ME45 synes jeg. Bør vel være mulig å kjøpe den fra utlandet ? Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det noe i veien for å Importere denne? Fant den på Ebay til ca 1500 kr.Min drømmetelefon. En som endelig tåler litt. Greit Nok. Man får meny på engelsk. Og vil vel ha litt problemer med Æ-Ø-Å Om de ikke er implementert som symboler eller noe. Men det kan jeg leve med. Ifølge artikkelen på http://www.dinside.no/php/art.php?id=28464 Så er Copy/pasted fra dinside.no : Både digitale videkameraer, fotoapparater, Hi-Fi, DVD-spillere, DVD- og VHS-filmer, CD- og LP-plater, mobiltelefoner og datautstyr er tollfrie - uansett pris. og videre : Du må likevel betale 24 prosent moms av varens verdi pluss frakten fra utlandet. Postens tollgebyr på 120 kroner tilkommer også. Dette er i seg selv fordyrende. Hvis man da ikke kan klare å få selgeren til å stemple med at varens verdi er under 200nok. Og slippe toll, moms og tollgebyr Uansett er det jo levelig å få telefonen for rundt et Par tusenlapper. Hadde sikkert kostet mye mer om den var solgt her til lands uansett Problemet blir vel å få SMS, MMS , WAP instillinger osv fra Telenor, Tele 2 eller andre til å virke? Noen som vet??? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så vidt jeg vet er det vel fullt mulig å legge inn innstillinger for wap, mms osv. manuelt på telefonen. Eneste som sannsynligvis ikke vil være mulig er de automatiske oppsettene du bare laster ned fra Telenor/Tele2/Netcom osv. Men tror nok det skal være mulig å få det til ja Lenke til kommentar
Arteju Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hmm, er virkelig fristende dette. Fant en telefon på Ebay til ca 1500, med 1GB minnekort. Riktignok med både vanlige og kinesiske symboler på tastene. Men jeg synes ikke det er noe stort problem. Engelsk meny. Er bare ÆØÅ som blir litt problematisk Men ellers er det fine greier. Og telefonen ferdig levert til norge for 21-2200 et sted. Er ikke galt. Uten abbonement. Synd min nåværende tlf virker enda:P Må prøve å slite den ut asap lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå