Stylpe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en stasjonær og en laptop som står ved siden av hverandre. Finnes det er program som gjør laptopen til en virtuell skjerm nummer 2 for den stasjonære? Altså slik at den lar meg bruke musa og tastaturet som er koblet på den stasjonære til å styre laptopen, men at laptopen fortsatt kjører programmene selv? Litt vanskelig å forklare det enkelt Jeg tenker ikke på noe ala VNC, men slik at det blir som om jeg hadde to skjermer på den stasjonære, slik at jeg kan flytte musa ut av venstrekanten på skjermen, og så kommer den ut av høyrekanten på laptopskjermen. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 nei, VNC er nermeste løsning. Lenke til kommentar
LKL Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg tror "Stardock Multiplicity" skal klare dette.. Har ikke prøvd det selv, men du kan jo laste ned en trial versjon å se hva du syntes.. Linken er: http://www.stardock.com/products/multiplicity/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Dersom jeg forstår deg rett er Synergy det du trenger.. Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk for svar! Ser ut som Synergy er helt perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå