JuZt3r Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Som jeg prøvde å beskrive i emnet er tastaturet på laptopen ganske slitt, og knappen J sitter fast bare med viljestyrke. Jeg har prøvd å lete litt etter laptop-tastatur men fant ikke noe. Prøvde tom. å søke litt her, men når jeg ikke klarte å komme under 10k treff, ga jeg til slutt opp. Er det noen steder de selger tastatur til laptop el. Hvis jeg finner noen med likt tastatur så skal jeg stjele knappen hans, Men planen er å få kjøpt nytt. Jeg vil ikke ha et vanlig tastatur, da jeg bare bruker denne laptopen på skolen. EDIT: laptopen det er snakk om er en TUNDRA 1557K Centrino Endret 22. oktober 2007 av JuZt3r Lenke til kommentar
tomin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 hva med å oppgi hvilken bærbar det dreier seg om , slik at det blir lettere å svare Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 hva med å oppgi hvilken bærbar det dreier seg om , slik at det blir lettere å svare Laptopen er en TUNDRA 1557K Centrino Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Du får kanskje ta kontakt med de du kjøpte den av, de kan vell bestille tastatur til den. Men du må vell ha en ekspert til og få satt det inn? Det er ikke så vanlig og slite ut tastaturet på an laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå