mhm. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Har problemer med en Acer Aspire 5680. Hver gang jeg skrur på maskinen får jeg opp den "oppstartsmodus-valg"-menyen, men uansett hva jeg velger kommer det et halvt sekund med bluescreen før den skrur seg av. Er ingen mulighet til å lese hva det står på bluescreen-bildet. Skjønner ikke hva dette kan komme av, da det er en pc som er under 1 år gammel og alt som er inne på den er noen fotoprogram og bilder fra digital-kamera. Det er ikke lastet ned noen programmer eller musikk fra internett, det eneste den blir brukt til på nettet er mail og diverse arbeid på et internt nett (jobb) Begynner å bli ganske sikker på at jeg må formatere, men nå ligger det masse feriebilder etc inne på maskinen som jeg ikke har noen back-up på. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Ps. OP er Windows XP pro Endret 22. oktober 2007 av mhm. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hvet ikke hva som er feilen men tror at hvis du trykker på pause-knappen tror jeg du vil få mulighet til å lese BSen:) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Men uansett så trenger jeg å finne en løsning på hvordan jeg kan redde det som er av bilder på PC-en. Det som er det aller viktigste. Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Et alternativ kan vell KANSJE være å skru opp PC-en og ta ut hdd. Men dette sier jeg uten noe som helst kunnskap om emnet og hvis du prøver vil du automatisk miste garantien(tror jeg) Jeg vet heller ikke om det funker;) Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Kan godt hende selve harddisken holder på å ta kvelden, har du hørt noen ulyder o.l fra maskinen i det siste? Hvordan du skal få tilbake feriebildene dine, det kan jeg ikke svare deg på om disken er ødelagt. Har du gjort noen store endringer i det siste? EDIT: Mulig at du bare må sende inn maskinen på rep, og se om de kan redde bildene dine. Du har fremdeles garanti/reklamasjonsrett etter 1 år. Endret 1. november 2007 av Harribo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå