Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Cs er tingen vettu 8) Jeg vedder på att de som spiller CS er dobbelt så ille som de som spiller D2, og da snakker man om virkelig ille. Her er det også snakk om en chat kanal uten OP så flaming er ikke et ukjent fenomen (vil si meg skyldig i noe av flamingen, men det var ikke jeg som begynnte. Gjøkungen bad om det ). Cheatere finns også der (populært kallt hackers, men scriptkiddies er vel det korrekte navnet). Jeg hater folk som cheater. Det ødelegger spillet og resulterer med at eventuelt blir banna/kicka 4 life. Ødelegger spillegleden. Cs krever reaksjons/koordinasjons og orientasjonsevne ! Hvertfall når man spiller cs_mice_final som BTW er verdens beste brett hvis man først sjekker hele map'n for all dens hemmeligheter og snodige løsninger =) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Katter er tøffe til dei blir kastrerte.... Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'. Nei nei nei! Finn fram ei laserpenn og lek med katta. Det er SATANS artig Hva med litt sennep (da klikker de helt) Mvh,Stian Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva med litt sennep (da klikker de helt)Mvh,Stian sennep er usj... laser er skøy.. prøv med to laserpenner.. det forvirrer katter.. gjorde det engang, katten klarte faktisk å løpe på veggen i alt virvarret Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Hva med litt sennep (da klikker de helt)Mvh,Stian sennep er usj... laser er skøy.. prøv med to laserpenner.. det forvirrer katter.. gjorde det engang, katten klarte faktisk å løpe på veggen i alt virvarret lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Lekte meg med hunden og laser da den var valp og nå når den ser ett lite lys refleks i veggen så klikker den helt og faktisk glefser veggen. Hun spiste halve døren dere vi bodde før sommeren pga at det var en glass ting pynt som hang ved vinduet som reflekterte mot døren. Ikke bra. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Fy F!"# :x Håper for deres del at dere kødder Usmaklig post! Grow up... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Legg merke til at eg skrev at eg gjorde det når den var valp. Nå er den 4 år og det var bare noen få ganger eg gjorde det. Hadde aldri gjort hunden min noe vondt. Faktisk mener min mor at eg bryr meg mer om hunden enn noen i familien. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Håper for deres del at dere kødder Katten kødder ikke, nei. Dessverre. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Legg merke til at eg skrev at eg gjorde det når den var valp. Nå er den 4 år og det var bare noen få ganger eg gjorde det. Hadde aldri gjort hunden min noe vondt. Faktisk mener min mor at eg bryr meg mer om hunden enn noen i familien. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 artig å få (eks) bikkja til å gå rundt og rundt etter halen sin, den datt om... av anfall en dag, da var det ikke morsomt lenger! eller kan nå man dra opp favorittfilmer (divx) og hoppe fram og tilbake mellom de beste scenene (van wilder!) om man virkelig kjeder seg så kan man nå alltids spille kabal med musikk til, personlig rekord på å få den til å gå opp 52 sekund... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Oioioi. Ny oppdagelse her i heimen i dag. Ta en passe kokt stripe spaghetti, al dente helst, og draper forsiktig over kattens bakende. Pass på at avstanden er noenlunde riktig. Gjør katten oppmerksom på det rare, seige. Røm før du blir flerret opp. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 LOL! Det er ganske digg å fra på butikken når man kjeder seg gitt. Frisk luft får man også :wink: Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Leier en KVALITETS hore Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 når du kjeder deg så gjør du ka som helst for å slutte å kjede deg... Lenke til kommentar
Elv!sPresley Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Chatte. Kjeder du deg nå da? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Chatte. Kjeder du deg nå da? lol, litt ja. Men det vakke' derfor jeg prata med deg på MSN da 8) Eller mente du pga den fargerike posten? Gadd ikke å kværne CT'er på CS akkurat nå. Ble litt for mye nå. =) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Ta deg en tur innom HW.no@Undernet da vel! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2003 Ta deg en tur innom HW.no@Undernet da vel! Ok, on my way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå