Gå til innhold

What 2 do ?

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'.

Lenke til kommentar
Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'.

Nei nei nei!

Finn fram ei laserpenn og lek med katta. Det er SATANS artig :p:woot:

Lenke til kommentar

Nei nei nei!

Finn fram ei laserpenn og lek med katta. Det er SATANS artig :p:woot:

ja fytti****! Katta klikker HELT når man driver og snurrer laseren rundt katta. Da går den i ring satans fort! :lol:

Katta mi fiser, drikker cola og spiser potetgull! :yes:

Lenke til kommentar
Cs er tingen vettu 8)

Jeg vedder på att de som spiller CS er dobbelt så ille som de som spiller D2, og da snakker man om virkelig ille. Her er det også snakk om en chat kanal uten OP så flaming er ikke et ukjent fenomen (vil si meg skyldig i noe av flamingen, men det var ikke jeg som begynnte. Gjøkungen bad om det :evil: ). Cheatere finns også der (populært kallt hackers, men scriptkiddies er vel det korrekte navnet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...