Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Hva gjør dere når dere kjeder dere noe sinnssykt ? Hos meg går det som regel på CS, men det kan man bli lei av også. [for ti min] ? =) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Ring en kompis, ta deg en tur ut i frisk luft! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 C4 D2LOD, CMCRAE2, TNFS5 mm. Diverse sprø casemodding Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Eg har heldigvis hund som eg kan gå turer med og besøke venner som bor i nærheten (noe eg aldri gjør men bør gjøre) Ellers har vi fått oss parabol som eg driver og leker meg med (300+ kanaler til nå.) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg pleier å plage katten. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg pleier å plage katten. neineinei! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 da stikker jeg på rema, når det blir kjedelig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'. Nei nei nei! Finn fram ei laserpenn og lek med katta. Det er SATANS artig Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det er jo ren tortur! Jeg og katten, pooooos, er enige om å følge Genevé-konvensjonen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 og 'fise mens Lars spiser'.LOOOL Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Åjoda. 'Trollet under avisen' er en slager. Og 'gjem skinken'. Men ikke vær redd, katten tar hevn. 'Blodig legg om morgenen' er kattens favoritt-tidsfordriv. For ikke å snakke om 'tråkk Lars på pungen' og 'fise mens Lars spiser'. Nei nei nei! Finn fram ei laserpenn og lek med katta. Det er SATANS artig ja fytti****! Katta klikker HELT når man driver og snurrer laseren rundt katta. Da går den i ring satans fort! Katta mi fiser, drikker cola og spiser potetgull! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Eller.. en av de fire kattene :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pøh...bestemor si katta spiste spagetti. Ho var gal etter det Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Pooooooos spiser alt hun kommer over. Inkludert mine ytre ekstremiteter. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Hos meg heter de: Hannibal maxi taxi isabell rheinhardt Asterix 8) og til syvende og sist Obelix 8) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 D2 på b.net 8) er mitt vanlige tidsfordriv, eller når det er vær til det fiske (spørs om jeg er i form da :-? ) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Cs er tingen vettu 8) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Cs er tingen vettu 8) Jeg vedder på att de som spiller CS er dobbelt så ille som de som spiller D2, og da snakker man om virkelig ille. Her er det også snakk om en chat kanal uten OP så flaming er ikke et ukjent fenomen (vil si meg skyldig i noe av flamingen, men det var ikke jeg som begynnte. Gjøkungen bad om det ). Cheatere finns også der (populært kallt hackers, men scriptkiddies er vel det korrekte navnet). Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Katta mi fiser, drikker cola og spiser potetgull! loooool :lol: katter og hunder lager bare rare fise- og rapelyder.. de høres mer ut som en brekende sau enn en fis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå