tom_bjk(politistudent) Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Satt i går og spilte skate. Kom over noe som er utrolig frustrerende! Jeg var med i en best-trick-contest i plan B lageret. Noe jeg la merke til der var at jeg kunne ta en høy Ollie opp en trapp og få 250 poeng for det,mens når jeg tar fliptrick til grind og avslutter med en 360 før jeg lander kan jeg kanskje få 50 poeng....Er denne poengskalaen noe feilbalansert,eller? Frustrerende da jeg ikke greier denne konkurransen. Og når de n00b`ene som deltar i konkurransen kliner til med triks på barneskolenivå og får 600 poeng for det blir jeg noe lei. Noen som har noe peiling på dette?? Endret 22. oktober 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
fluff Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Dette er faktisk en av tingene jeg liker med skate. Godt mulig folk er uenige. Det gis mange poeng for f. eks. stil, landing og høyde. Men om du da drar fliptrick til grind og avslutter med en 360 og drar den HØYT med en fin landing, skulle du nok få en god del mer poeng enn disse "noobene". Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ta masse forskjellige 360 flips (med de varianter som følger). Det funker for meg, ihvertfall serdæles godt i sånne "Own the spot" challenges. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare syntes systemet virket noe ubalansert i forhold til tricks. Har hvertfall merket at jeg ikke kan ta samme trikset 2 ganger...da står poengskalaen helt stille Lenke til kommentar
fluff Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Bare syntes systemet virket noe ubalansert i forhold til tricks. Har hvertfall merket at jeg ikke kan ta samme trikset 2 ganger...da står poengskalaen helt stille Hvilket er en meget god ting. Det gjør så det ikke lønner seg å bare ta det beste trikset gang på gang på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå