Dius Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Heisann.... Jeg har fått meg ADSL fra BLuecom, og jeg har planer om å dele linjen mellom 3-4 maskiner. Jeg har tenkt å bruke en router til dette (bør jeg bruke noe annet?), men har ikke noe særlig peiling på slikt så jeg håper noen av dere kan gi meg et hint/tips om hvilken router jeg skal kjøpe meg.... p.s: skal bare være et hjemme nettverk så sikkerheten trenger ikke å være "maks". Lenke til kommentar
MullaKrekar Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har også ADSL fra Bluecom og har valgt en SMC Barricade router til nettverket hjemme. Meget enkelt å sette opp - for min del var det så og si "Plug & Play". På den jeg har er det også printerport, slik at du slipper å dele skriveren fra én maskin på nettverket. Flere av SMC-routerne har i tillegg NAT, slik at du slipper å tenke på installasjon av software-brannmur. Et annet plus er selvsagt også det enkle web-baserte grensesnittet til konfigureringen av routeren. Og det er innebygget switch. Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 hva skal ruter instillingen være på? skal jeg ha dynamisk ip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå