Boracay Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei, norbat (jeg regner med at du leser dette), jeg så at du var til stor hjelp i en tilsvarende situasjon, og retter derfor forspørselen til deg: Skal jeg kjøre både Combofix og HJT? Jeg forsøkte å laste ned Avenger fra den lenken du la inn da du hjalp Jorgens71, men fikk en feilmelding med beskjed om at programmet ikke kjører på Vista. mvh Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hei, Det er flere ting som ikke kjører på Vista (bla. Combofix). Kjør derfor en runde med SuperAntispyware (SAS - gratisversjonen). Post loggen fra SAS (preferences->statistics/logs) + HJT-logg. Lenke til kommentar
zLATaN9 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei, jeg har også samme problemet! Håper det er greit om jeg også følger ditt tips og lgger inn loggen? Kjører nemlig SAS nå. Virkelig irriterende virus /trojan? dette her.. Det prøver å lure meg til å laste ned og oppdatere diverse ting. Mye falske "security alerts" som popper opp som popups og som ballonger nede fra klokken. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) zLATaN9: Det gjør du bare (sas-loggen + hjt-logg). Foretrekker egentlig at du oppretter eget emne der du legger loggene. EDIT: Ser at du har gjort det i en annen tråd. Endret 27. oktober 2007 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå