sxs Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som er sammen med verdens herligeste jente på alle måter, men har noen sexfantasier om eksen sin? Selv om dama du er sammen med nå, er deilig i senga? Tips om hvordan man kan kvitte seg med dette problemet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Noen som er sammen med verdens herligeste jente på alle måter, men har noen sexfantasier om eksen sin? Selv om dama du er sammen med nå, er deilig i senga? Tips om hvordan man kan kvitte seg med dette problemet? Fantasier er helt normalt det. Det er ikke værre at du fantaserer om sex med en eks enn at du fantaserer om nabojenta eller frk. Alba eller noen andre. Du kan være ganske sikker på at kjæresten din også fantaserer om andre gutter, fantasier er spennende saker vet du. Så lenge du holder deg til fantasier så er det ikke noe farlig, ikke noe unormalt og ikke noe du burde strebe etter å kvitte deg med. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare ikke forvirr fantasien med virkeligheten og brøl ut feil navn... Lenke til kommentar
sxs Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Bare ikke forvirr fantasien med virkeligheten og brøl ut feil navn... Neida:P hehe.. Men av og til blir tanken på sex med eksen så opphissende at jeg runker til tanken:S Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det er vel sånne ting som er greit å holde for seg selv? Lenke til kommentar
sxs Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Kan godt hende, men følte bare for å si det. Er egentlig så jævlig irriterende, for jeg vil egentlig ikke at det skal skje. Er jo dama mi jeg vil fantasere om.. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har slike fantasier, om eksen. Håper de forsvinner nå som ei ny ei er på veg inn Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 You always want what you can't have. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 You always want what you can't have. Men på en annen side, er det galt? Det er jo en fantasi, man klarer nokk ikke og tvinge seg selv til og ikke ha den fantasien. Noen tenner på store damer, noen på mødrene sine og andre på gammel kjeresten Slikt skjer, men det skader ingen så lenge man ikke setter fantasien til live Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det var det jeg mente. Om han bestemte seg for å forlate dama for hu derre eksen,vil han savne dama med en gang, fordi: You always want what you can't have. For all del, jeg oppfordrer deg heller til å fantasere om noen annen enn dama, for gud så lei jeg hadde blitt av å bare se dama mi naken, både i hodet og irl. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det var det jeg mente. Om han bestemte seg for å forlate dama for hu derre eksen,vil han savne dama med en gang, fordi: You always want what you can't have. For all del, jeg oppfordrer deg heller til å fantasere om noen annen enn dama, for gud så lei jeg hadde blitt av å bare se dama mi naken, både i hodet og irl. Ja, jeg fantaserer alldig om dama jeg har sex med Det bli liksom, både og for min del Lenke til kommentar
KimS Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) You always want what you can't have. Men på en annen side, er det galt?Det er jo en fantasi, man klarer nokk ikke og tvinge seg selv til og ikke ha den fantasien.Noen tenner på store damer, noen på mødrene sine og andre på gammel kjeresten Slikt skjer, men det skader ingen så lenge man ikke setter fantasien til live Fantasier er noe alle har. Hold det for deg selv, vis damen (kjeresten du har nå altså) at du er glad i henne. Så går dette bra vett edit: typo. Endret 31. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest 89modell Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vet du hva jeg tror? jeg tror du burde snakke med kjæresten din om det. hadde min kjære sagt det samme til meg, med en ydmyk og ærlig mine, hadde jeg satt pris på det, og man kunne kanskje snakket om det. dette ville vist at du faktisk ikke kan noe for det, og ser på det som et problem siden det er henne du elsker. kanskje ikke alle som følger dette, men jeg tror muligens problemet automatisk ville forsvunnet!(har opplevd lignende saker før, og jeg lover det hjelper. spørsmålet er hvordan du legger det fram) lykke til! Ida Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hold det for deg selv du. Jeg hadde ikke blitt så happy for å vite noe sånt. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vet du hva jeg tror? jeg tror du burde snakke med kjæresten din om det. hadde min kjære sagt det samme til meg, med en ydmyk og ærlig mine, hadde jeg satt pris på det, og man kunne kanskje snakket om det. dette ville vist at du faktisk ikke kan noe for det, og ser på det som et problem siden det er henne du elsker. kanskje ikke alle som følger dette, men jeg tror muligens problemet automatisk ville forsvunnet!(har opplevd lignende saker før, og jeg lover det hjelper. spørsmålet er hvordan du legger det fram) lykke til! Ida Virkelig ikke enig, dette bør trådstarter holde for seg selv. Ser INGEN grunn til å snakke om det, fantasier er fantasier, alle har de og det er over hodet ingenting gale i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå