Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sex fantasier om eksen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som er sammen med verdens herligeste jente på alle måter, men har noen sexfantasier om eksen sin? Selv om dama du er sammen med nå, er deilig i senga? Tips om hvordan man kan kvitte seg med dette problemet? :p

Fantasier er helt normalt det. Det er ikke værre at du fantaserer om sex med en eks enn at du fantaserer om nabojenta eller frk. Alba eller noen andre. Du kan være ganske sikker på at kjæresten din også fantaserer om andre gutter, fantasier er spennende saker vet du. Så lenge du holder deg til fantasier så er det ikke noe farlig, ikke noe unormalt og ikke noe du burde strebe etter å kvitte deg med.

Lenke til kommentar
You always want what you can't have. ;)

Men på en annen side, er det galt?

Det er jo en fantasi, man klarer nokk ikke og tvinge seg selv til og ikke ha den fantasien.

Noen tenner på store damer, noen på mødrene sine og andre på gammel kjeresten :p

Slikt skjer, men det skader ingen så lenge man ikke setter fantasien til live :)

Lenke til kommentar

Det var det jeg mente. Om han bestemte seg for å forlate dama for hu derre eksen,vil han savne dama med en gang, fordi: You always want what you can't have.

For all del, jeg oppfordrer deg heller til å fantasere om noen annen enn dama, for gud så lei jeg hadde blitt av å bare se dama mi naken, både i hodet og irl.

Lenke til kommentar
Det var det jeg mente. Om han bestemte seg for å forlate dama for hu derre eksen,vil han savne dama med en gang, fordi: You always want what you can't have.

For all del, jeg oppfordrer deg heller til å fantasere om noen annen enn dama, for gud så lei jeg hadde blitt av å bare se dama mi naken, både i hodet og irl.

Ja, jeg fantaserer alldig om dama jeg har sex med ;)

Det bli liksom, både og for min del :)

Lenke til kommentar

You always want what you can't have. wink.gif

Men på en annen side, er det galt?
Det er jo en fantasi, man klarer nokk ikke og tvinge seg selv til og ikke ha den fantasien.

Noen tenner på store damer, noen på mødrene sine og andre på gammel kjeresten tongue.gif
Slikt skjer, men det skader ingen så lenge man ikke setter fantasien til live smile.gif

Fantasier er noe alle har. Hold det for deg selv, vis damen (kjeresten du har nå altsåwink.gif) at du er glad i henne. Så går dette bra vett smile.gif

edit: typo. Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 89modell

vet du hva jeg tror? jeg tror du burde snakke med kjæresten din om det. hadde min kjære sagt det samme til meg, med en ydmyk og ærlig mine, hadde jeg satt pris på det, og man kunne kanskje snakket om det. dette ville vist at du faktisk ikke kan noe for det, og ser på det som et problem siden det er henne du elsker.

kanskje ikke alle som følger dette, men jeg tror muligens problemet automatisk ville forsvunnet!(har opplevd lignende saker før, og jeg lover det hjelper. spørsmålet er hvordan du legger det fram)

lykke til! :)

Ida

Lenke til kommentar
vet du hva jeg tror? jeg tror du burde snakke med kjæresten din om det. hadde min kjære sagt det samme til meg, med en ydmyk og ærlig mine, hadde jeg satt pris på det, og man kunne kanskje snakket om det. dette ville vist at du faktisk ikke kan noe for det, og ser på det som et problem siden det er henne du elsker.

kanskje ikke alle som følger dette, men jeg tror muligens problemet automatisk ville forsvunnet!(har opplevd lignende saker før, og jeg lover det hjelper. spørsmålet er hvordan du legger det fram)

lykke til! :)

Ida

Virkelig ikke enig, dette bør trådstarter holde for seg selv. Ser INGEN grunn til å snakke om det, fantasier er fantasier, alle har de og det er over hodet ingenting gale i det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...