Exeter Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heisann. Er det noen som kjenner til et sted i Oslo eller typ 1t kjøring ut. Hvor man kan oppevare en bil over lengre tid? (låve/lager) Behøver ikke være varm garasje, bare det er tak/tørt. Kan godt betale for morroa. En kompis av meg nevnte en låve i Spydberg, men han husket ikke navn eller addresse. .exe Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Heisann. Er det noen som kjenner til et sted i Oslo eller typ 1t kjøring ut. Hvor man kan oppevare en bil over lengre tid? (låve/lager) Behøver ikke være varm garasje, bare det er tak/tørt. Kan godt betale for morroa. En kompis av meg nevnte en låve i Spydberg, men han husket ikke navn eller addresse. .exe Jeg kjenner en som ligger 45 min unna Oslo men du må betale... Jeg betaler 1500,- for hele vinteren så det er billig i forhold til mye annet. Er du int så send meg en PM Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Kjenner en som har låve i drøbak, det er 30 min fra oslo, vet ikke helt priser, men er jo mulig og prate med dem. Send PM så får du tlf. Endret 22. oktober 2007 av Fribbern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå