Joachim_F Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Vivendi og Double Fine har kunngjort Brütal Legend, det neste spillet fra populære Tim Schafer. Les mer Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Jack Black, metal og Tim Schafer. Can't be wrong ^^ Eneste jeg reagerer på er at de bruker samme font som guitar hero Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Eneste jeg reagerer på er at de bruker samme font som guitar hero that is the font of AWESOME! GOTY 08 ja Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tim Schafer lovet å aldri bruke mye penger på spill. Så derfor fikk han Sierra til å kjøpe Jack Black og flere for han ^^ Men seriøst, dette kommer kanskje til å være det spillet jeg gleder meg mest til neste år. jeg har begynt å bli mer interresert i morsomme historier nå enn jeg var før. Får bare se å skaffe meg Psychonauts snart da. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 http://www.doublefine.com/news.php/site/oh...bruetal_legend/ det er ting som dette som viser at Tim mener alvor. her snakker vi skikkelig lidenskap jeg elsker kommentaren og bilde nederst^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmmm, vetikke hvordan jeg skal ditte dette... Lol! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Er jo allerede linket til i artikkelen men samma det. PS: hold musa over bildet Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Iiiiiiiiiik! Et hardrockspill? Er det nå jeg skal bli kristen? (Vel...nei, men det var like før!) Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Og for ei tøff låt. Må skaffe meg. Jeg har elska samtlige spill av Schafer! og musikken til full throttle var jo helt rå! Dette tror jeg blir konge! Lenke til kommentar
Isindil Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Tim Schafer, Tim Schafer, det er han ta-i-og-gjøre-til-gull-mannen som står bak Grim Fandango, aight? Og som massiv Judas Priest-fan må jeg nesten ha meg dette uansett. Gleder meg. Endring: Forresten, "Judas Priest-mann"? Kan du ikke i hvert fall kalle han Judas Priest-vokalist? Endret 23. oktober 2007 av Isindil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg